حضور حماسی مردم در انتخابات باعث کوری چشم دشمن خواهد شد

امام جمعه اصفهان گفت:همه اقدامات دیروز و امروز دشمن تنها به این دلیل است که بین مردم و نظام شکاف ایجاد کند تا مردم از نظام اسلامی نا امید شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت الله طباطبایی نژاد نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در جمع اعضای ستاد برگزاری انتخابات شهرستان اصفهان با اشاره به احراز نشدن صلاحیت برخی از نامزد‌ها گفت: احراز نشدن صلاحیت به این معنی نیست که افراد فاقد صلاحیت هستند بلکه کمبود وقت یکی از مشکلات مرتبط با انتخابات است.

امام جمعه اصفهان با اشاره به اینکه حضور حماسی مردم در انتخابات باعث کوری چشم دشمن خواهد شد گفت: همه اقدامات دیروز و امروز دشمن تنها به این دلیل است که بین مردم و نظام شکاف ایجاد کند تا مردم از نظام اسلامی نا امید شوند، ولی غافل از اینست که مردم امروز ما بسیار روشن‌تر از مردم اوایل انقلاب هستند و با وجود تمام مشکلات به پای این نظام ایستادگی می‌کنند.

حسین سیستانی فرماندار اصفهان هم در این نشست با بیان روند ثبت نام و تایید صلاحیت نامزد‌های یازدهمین دوره انتخابات مجلس گفت: در حال حاضر تعداد نامزد‌های انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه اصفهان و با انصراف‌هایی که در روز‌های گذشته صورت گرفته به ۱۲۲ نفر کاهش یافته است.

بهزاد نیک دین موبد زرتشتیان اصفهان نیز در این جلسه با بیان اینکه ایران از دیرباز دارای هویت اسلامی و در عین حال ایرانی بوده که دشمنان نتوانسته‌اند هویت این تمدن را از بین ببرند، شرکت در انتخابات را از جمله وظایف اجتماعی دانست و گفت: مردم با وحدتی کامل به پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند.

آیت الله ناصری از مراجع تقلید نیز ضمن تاکید بر حضور حداکثری و حمایت از تمام نامزد‌های مؤمن انقلابی و ولایی گفت: این حضور باعث تشکیل مجلسی قوی خواهد شد و به طور خاص از هیچ کاندیدایی حمایت نمی‌کنم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار