آماده‌باش ۱۰۰ درصدی نیروی انتظامی برای تامین امنیت فضای انتخابات

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از آماده‌باش ۱۰۰ درصدی نیروی انتظامی برای تامین امنیت فضای انتخابات در این استان خبر داد.

آماده‌باش ۱۰۰ درصدی نیروی انتظامی برای تامین امنیت فضای انتخاباتبه  گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمدرضا آمویی معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : با توجه به شرایط فعلی که کشور ما دارد و توطئه‌هایی که آمریکا و ایادی آن علیه کشور ما انجام می‌دهند، حساسیت انتخابات نسبت به گذشته بیشتر است.

او گفت : به نوعی در انتخابات حضور مردمی و تمام اقشار مختلف جامعه جواب دندان شکنی به اقدامات کشور‌هایی است که علیه جمهوری اسلامی توطئه چینی می‌کنند، لذا حضور تک تک ما در پای صندوق رأی کمکی است به ضربه زدن دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی خواهد بود.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با توجه به شأن و جایگاه مجلس شورای اسلامی، مجلس می‌تواند در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی گام‌های مؤثری بردارد چرا که نماینده‌های مجلس به عنوان قانون گذاران مردم و نظام جمهوری اسلامی انتخاب شدند که می‌توانند قدم‌های مؤثری بردارند.

 آمویی گفت: حضور ما در پای صندوق‌های رأی جواب قاطعی به دشمنان و ایادی آن‌ها خواهد داد، به ویژه در ایام اربعین سردار شهید سلیمانی نیز هستیم و حضور ما به نوعی پاسداشت زحمات این شهید بزرگوار است.

این مقام انتظامی گفت: سردار شهید سلیمانی جان خود را برای امنیت مردم گذاشت لذا حضور ما قطعاً در انتخابات به نوعی می‌تواند قدردانی از سردار شهید سلیمانی نیز باشد.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه به اقدامات نیروی انتظامی در انتخابات اشاره کرد و گفت: وظیفه نیروی انتظامی در چند مرحله تقسیم می‌شود که مرحله اول تأیید صلاحیت کاندیدا‌های انتخاباتی اقدامات خود را انجام داده است و در مرحله دوم همین ایامی است که تبلیغات کاندیدا‌ها در آن قرار دارد که یکی از وظایف نیروی انتظامی نظارت بر اقداماتی که کاندیدا‌ها انجام می‌دهند.

این مقام انتظامی افزود: اگر تخلفات انتخاباتی در ایام تبلیغات مشاهده شود، گزارش تخلفات به هیئت نظارت اعلام می‌شود و این در دستور نیروی انتظامی قرار دارد.

او به روز انتخابات اشاره کرد و گفت: تمام همکاران نیروی انتظامی در آماده باش ۱۰۰ درصدی به سر می‌برند و بحث حفاظت و کنترل شعبه اخذ رای به عهده همکاران نیروی انتظامی است.

او گفت: با تمام تلاش در خدمت رسانی به مردم حضور داریم، تا موضوع انتخابات را نیز پشت سر بگذاریم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.