وعده نتانیاهو درباره پرواز مستقیم از تل‌آویو به مکه!

نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی پیامی در صفحه فیس‌‌بوک خود از برقراری پرواز مستقیم بین تل‌آویو و مکه مکرمه در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جروزالم پست، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در فیس‌بوک نوشت که پروازهای مستقیم از تل‌آویو به مکه در آینده‌ای نزدیک برقرار می‌شود. این پیام که به زبان عربی و عبری نوشته شده بود، لحظاتی پس از ارسال حذف شد.

در سال ۲۰۱۸، مسلمانان ساکن در اراضی اشغالی با صدور گذرنامه‌های موقت اردن قادر بودند از کشور خارج شوند و به عربستان مسافرت کنند. مقامات سعودی اخیراً تصمیم گرفتند که ساکنان اراضی اشغالی را طی پروازهایی مستقیم از اراضی اشغالی به مکه بپذیرند.

چندی پیش نیز یک هیئت صهیونیستی ضمن سفری رسمی به عربستان با سران این کشور دیدار کرد.

عربستان پس از روی کار آمدن ملک سلمان، تلاش کرده تا گام‌هایی را در راستای عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌ها بردارد. ریاض همچنین علی‌رغم اعتراضات سران عربی نسبت به طرح به‌ اصطلاح صلح ترامپ، این طرح را رد و یا محکوم نکرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۰۲ اسفند ۱۳۹۸
ظاهرا آل سقوط حواسشان نیست که مکه قبله مسلمین است و دارند پا را از گلیمشان بیشتر دراز می کنند البته خیلی وقت است که پا را از گلیمشان دراز کرده اند باید تو سری بخورند تا حواسشان بیاید سر جایش
-
ناشناس
۱۱:۳۷ ۰۱ اسفند ۱۳۹۸
ننگ بر آل سعود
آخرین اخبار