دانش آموزان آسیب پذیر‌ترین اقشار جامعه در زمان حوادث

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان یزد گفت:کانون‌های دانش آموزی محور آموزش همگانی در مدارس بین دانش آموزان و مربیان آموزشی به شمار می‌آیند.

دانش آموزان آسیب پذیر‌ترین اقشار جامعه در زمان حوادثبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ،وهاب نخل بند یزدی سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان یزد گفت: کانون‌های دانش آموزی محور آموزش همگانی در مدارس بین دانش آموزان و مربیان آموزشی به شمار می‌آیند.

 او افزود: نخستین مجمع کانون‌های دانش آموزی جمعیت هلال احمر شهرستان یزد با حضور اعضا کانون‌های دانش آموزی برگزار و پنج نفر به عنوان شورای اجرایی کانون دختران و پسران این شهرستان انتخاب شدند.

نخل بند با اشاره به اهمیت فعالیت کانون‌های دانش آموزی، تصریح کرد: این کانون‌ها با اهداف جذب، سازماندهی، تلاش در جهت تقویت روحیه انسان دوستی و نوع دوستی در میان دانش آموزان با انجام برنامه‌های بشر دوستانه و عام المنفعه فعالیت می‌کنند.

نخل بند یزدی بیان کرد: دانش آموزان یکی از آسیب پذیر‌ترین اقشار جامعه در زمان حوادث و بحران به حساب می‌آیند و آموزش و فراگیری دانش امدادی از اولویت بالایی در میان این قشر برخوردار است که جمعیت هلال احمر با تشکیل کانون و ارائه آموزش‌های امدادی برنامه ریزی شده به دنبال افزایش دانش امداد دانش آموزان است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار