زنجان آماده خلق حماسه‌ای دیگر

استان زنجان برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانونی و با مشارکت حداکثری مردم آمادگی کامل دارد.

زنجان آماده خلق حماسه ای دیگربه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،طبق قانون ۲۴ ساعت قبل از برگزاری انتخابات باید تبلیغات نامزد‌ها به پایان برسد.
 
بر همین اساس، فرصت تبلیغات نامزد‌های انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ساعت ۸ صبح امروز (پنجشنبه اول اسفند) به پایان رسید.

تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس یازدهم از بامداد پنجشنبه هفته پیش یعنی ۲۴ بهمن آغاز شده بود و نامزد‌ها یک هفته فرصت داشتند که خود را به رای دهندگان معرفی کنند.
 
حالا دیگر همه منتظر فرداند روزی که روز سرنوشت ساز برای استان و کشور مان محسوب می شود.
 
بر اساس آمار‌های احصا شده در روز دوم اسفند، ۸۰۲ هزار و ۷۳۶ نفر واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد ۴۰۲ هزار و ۵۱۶ نفر را مردان و ۴۰۰ هزارو ۲۲۰ نفر را بانوان تشکیل می‌دهند.

دبیر ستاد انتخابات استان زنجان به خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،گفت: از ۱۱۳ داوطلب این استان که صلاحیت آن‌ها توسط شورای نگهبان تایید شده بود با انصراف تعدادی تا این لحظه، ۹۰ نفر برای ورود به مجلس شورای اسلامی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

۵۴ نفردر حوزه زنجان و طارم؛ ۱۷ نفردر حوزه ابهر، خرمدره و سلطانیه؛ ۱۰ نفر حوزه خدابنده و ۹ نفردر حوزه ایجرود، ماهنشان رقابت می‌کنند.

ترخانی گفت: این ستاد، مرجع رسمی اخبار انتخاباتی استان است و تا زمانی که اخبار مربوطه از ستاد انتخابات استان اعلام نشود، مستند نبوده و تا کنون نیز هیچ فردی به نامزد‌های انتخاباتی استان زنجان اضافه نشده است.

دبیر ستاد انتخابات استان زنجان  ادامه داد: از ۲۴ ساعت مانده به زمان آغاز رسمی فرآیند رای‌گیری، یعنی ساعت هشت صبح امروز زمان تبلیغات انتخاباتی به پایان رسید.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح روز جمعه /دوم اسفند/ با حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم ولایتمدار و انقلابی همزمان با سراسر کشور در استان زنجان آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.