دعوت برای حضور حداکثری مردم در انتخابات

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، در پیامی از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات مجلس یازدهم دعوت به عمل آورد.

دعوت برای حضور حداکثری مردم در انتخاباتبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، در پیامی از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات مجلس یازدهم دعوت به عمل آورد.

در متن این پیام آمده است:

پشتوانه مردمی که تجلی آن حضور در پای صندوق‌های رأی است، یکی از مهمترین مؤلفه‌های قدرت برای نظام‌های سیاسی و دنیا می‌باشد.

شیرانی گفت: این مؤلفه در نظام جمهوری اسلامی ایران از بدو پیروزی انقلاب پررنگ‌ترین شاخصه قدرت این نظام و مهمترین عامل بازدارندگی دشمنان این ملت در تعرض به این مرز و بوم بوده و هست.

او در ادامه، شرکت حداکثری و پرشور اقشار مختلف جامعه به ویژه دانشگاهیان، را نشانه بارز وحدت و یکپارچگی ملی و تضمین کننده امنیت پایدار و یأس دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانسته و اظهار داشته است: بدون شک ملت فرهیخته و غیور ایران اسلامی به ویژه دانشجویان و دانشگاهیان با حضور آگاهانه و هوشمندانه خود در پای صندوق‌های رأی در دومین روز از اسفندماه ۹۸، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره) و بیعت با رهبر معظم انقلاب، با مشارکت حداکثری در تعیین سرنوشت خود، همچون گذشته برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی به یادگار خواهند گذاشت.

شیرانی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) پیرامون انتخابات افزود: به فرموده ایشان، آنچه در انتخابات بسیار مهم است، حضور عمومی مردم است که همه باید در انتخابات شرکت کنند و این یک وظیفه ملی است.

او، انتخابات را یک حق برای همه مردم دانست که هرکسی می‌تواند از این حق خود استفاده کند و با انتخاب نماینده کارآمد، شجاع، انقلابی، ولایت مدار در سربلندی و پیشرفت و توسعه کشور خود سهیم باشد.

شیرانی در پایان از مردم شریف استان به ویژه جامعه دانشگاهیان برای حضور حداکثری در این رویداد سیاسی دعوت به عمل آورد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.