قطار انتخابات فردیس بر ریل نظم حرکت می کند

فرمانده انتظامي شهرستان فرديس گفت: مجموعه پلیس فرديس در تأمین نظم و امنیت صندوق ها و شعب اخذ رأي در سطح اين شهرستان آمادگی کامل دارد.

قطار انتخابات فردیس بر ریل نظم حرکت می کندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ بیژن جنتی، فرمانده انتظامی شهرستان فرديس در دیدار با فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان فردیس گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات تبلور بصیرت در جامعه اسلامي و زمینه ساز انتخاب نمايندگان اصلح است و وظیفه شرعی هر مسلمانی است که با حضور در اين عرصه جواب دندان شکنی به دشمنان کشور عزیزمان ایران بدهد.

او افزود: فرماندهی انتظامی شهرستان فردیس ضمن اتخاذ تمهیدات انتظامی و ترافیکی لازم برای برگزاری انتخاباتی امن و پرشور کامل آمادگی کامل دارد تا انشاءالله به فضل الهی شاهد برگزاری يکی از باشکوه ترين انتخابات تاريخ انقلاب اسلامی باشیم.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس با تاكید بر آمادگی صددرصدی و هوشیاری همه جانبه پلیس شهرستان فرديس برای تامین امنیت انتخابات گفت: کارکنان انتظامی اين فرماندهی با بهره گیری از تمام توان خود، ضمن تأمین امنیت انتخابات با هرگونه بی نظمی، ناامنی و تخلف انتخاباتی در چار چوب قانون برخورد خواهند کرد.

در ادامه سرهنگ پاسدار احسان علیزاده گفت: دشمنان نظام با توطئه های خويش با استفاده از ابزارهاي جنگ نرم قصد برهم زدن امنیت و آرامش ايران عزيز را دارند ولي با درايت های هوشمندانه فرمانده معظم كل قوا و بصیرت مردم ولایتمدار کشورمان آن ها همیشه ناكام خواهند ماند.

او در پایان افزود: عوامل سپاه نیز همگام با برادران خود در نیروی انتظامی در راستای هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.