مردم دارالعباده یزد برای روز سرنوشت، برای آزمون بزرگ انتخابات و سربلندی نظام آماده اند.

آمادگی کامل مردم دارالعباده یزد برای روز سرنوشتبه گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، مردم دارالعباده یزد برای روز سرنوشت، برای آزمون بزرگ انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی آماده اند.

مردم دارالباده یزد همراه با مردم سراسر کشور با حضور حماسی و حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی، فتنه دشمن را خنثی می‌کنند.

ایران اسلامی هنوز عزادار و داغدار شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی است و یکی از جلوه‌های انتقام سخت از دشمنان، حضور مردم در پای صندوق‌های رأی است.

حضور مردم در پای صندوق‌های رأی دشمن را مایوس می‌کند.

شرکت در انتخابات امنیت کشور را تضمین می‌کند چرا که صندوق‌های رأی پشتوانه نظام محسوب می‌شوند و حضور مردم نشان دهنده عظمت و بصیرت ملی است.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز جمعه دوم اسفند ماه برگزار می‌شود.

استان یزد با ۱۰ شهرستان، چهار کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد و از چهار حوزه انتخابیه این استان، چهار نماینده راهی مجلس خواهند شد.

از همان ماه‌های آغازین پیروزی انقلاب اسلامی یکی از مسایلی که امام خمینی (ره) به عنوان رهبر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی بر آن اهتمام داشتند، مراجعه به آرای مردم بود.

امام راحل همواره معتقد بودند در مسایل اساسی، مراجعه به افکار عمومی و مشارکت دادن همه مردم در تصمیمات کلان کشور باید به عنوان یک اصل مدنظر باشد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.