بیش‌از ۸۰۰ نفر، کار برگزاری انتخابات در دلگان را برعهده دارند

فرماندار دلگان گفت: بیش‌از ۸۰۰ نفر عوامل اجرایی، بازرسی، نظارت و امنیت برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در این شهرستان بر عهده دارند.

بیش‌از ۸۰۰ نفر، کار برگزاری انتخابات در دلگان را برعهده دارندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مجتبی شجاعی  فرماندار دلگان  اظهار داشت: ۴۹ شعبه اخذ رای ثابت و سیار شهری و روستایی در ۲ بخش مرکزی و جلگه چاه هاشم شهرستان دلگان در نظر گرفته شده است.

او  با اشاره به اینکه تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در دلگان فراهم شده است افزود: اصل بی‌طرفی و امانتداری عوامل برگزاری انتخابات و رعایت قانون، خط قرمز هیات‌های اجرایی، بازرسی و نظارت بر انتخابات است.

فرماندار دلگان ادامه داد: نامزدهای انتخابات و طرفدارانشان، به دیدگاه‌های رهبر معظم انقلاب در خصوص بایدها و نبایدهای انتخاباتی و همچنین اصول اخلاقی، شرعی و اجتماعی پیش، حین و پس از انتخابات پایبند باشند.

او  با بیان اینکه انتخابات در پرتو تبلیغاتی به دور از ریخت و پاش و هیجان نابه‌جا زیبا خواهد بود افزود: اگر با قشر اعظم جامعه هم‌دل و هم‌درد باشیم، هرگز در انتخابات به سمت اسراف‌ نمی‌رویم.

شجاعی گفت: تبلیغات سالم، یعنی حرکت در چارچوب تعالیم و اخلاق انقلابی، اسلامی و اجتماعی تبلیغات بدون حاشیه، ملت را به متن انتخابات‌ می‌کشاند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار