فرماندار یزد خبر داد؛

فعالیت ۷ هزار نفر در روز انتخابات در استان یزد

فرماندار یزد از فعالیت ۷ هزار نفر عوامل اجرایی، هیئت نظارت و هیئت اجرایی در روز انتخابات در استان خبر داد.

فعالیت  ۷ هزار نفر در شعب اخذ  رأی استان یزد در روز انتخاباتسید محمد رستگاری فرماندار یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ،  از فعالیت ۷ هزار نفر عوامل اجرایی، هیئت نظارت و هیئت اجرایی در روز انتخابات در استان خبر داد و گفت: در مجموع در شهرستان یزد ۳۲۴ شعبه اخذ رأی و ۱۸ شعبه سیار و ۳۳ شعبه ویژه بانوان شامل شهر‌های یزد، زارچ، بخش مرکزی و شاهدیه و حمیدیا در نظر گرفته شده است.

او افزود: در استان یزد ۷۲۲ هزار و پانصد و پنجاه و هفت نفر واجد شرایط رای دادن داریم که نزدیک به چهل هزار نفر از این تعداد رأی اولی هستند. 

رستگاری با اشاره به نظارت بر انتخابات، ادامه داد: ۳۵۰۰  ناظر بر شعب اخذ رأی در استان نظارت خواهند کرد.

فرماندار یزد تصریح کرد: به استناد ماده ۱۱ قانون انتخابات، تمامی دستگاه‌های اجرایی موظف‌اند تمام امکانات مورد نیاز در برگزاری انتخابات اعم از امکانات خودرویی خود را در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند که بدین واسطه از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برای این همکاری و مشارکت قدردانی می‌کنم.

او گفت: در حال حاضر در حوزه یزد و اشکذر ۶۵ نفر، اردکان، ۱۱ نفر، تفت و میبد، ۱۲ نفر و مهریز، خاتم، بهاباد، بافق و ابرکوه ۲۱ نفر بر سر کرسی مجلس شورای اسلامی با یکدیگر رقابت دارند.

فرماندار یزد گفت: در حوزه یزد و اشکذر ۲۷ نفر، تفت و میبد، ۱۲ نفر، اردکان ۲ نفر و مهریز، خاتم، بهاباد، بافق و ابرکوه نیز ۱۱ نفر از ادامه رقابت انتخاباتی انصراف دادند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فردا جمعه دوم اسفند ماه برگزار می‌شود.

استان یزد با ۱۰ شهرستان، چهار کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد و از چهار حوزه انتخابیه این استان، چهار نماینده راهی مجلس خواهند شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار