عضویت صنعتگران صنایع دستی اردبیل در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: صنعتگران صنایع دستی اردبیل در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان عضو می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل امروزدر جلسه مشترک با مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان استان اردبیل، گفت: این همکاری در راستای تفاهم نامه ما بین وزارت میراث فرهنگی و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان کشور در راستای تعمیم و پوشش جامعه صنعتگران شاغل در رشته‌های مختلف صنایع دستی و هنرهای سنتی است.

او با تاکید بر اهمیت خدمات بیمه برای صنعتگران صنایع دستی، افزود: پذیرش معرفی نامه‌ها و مجوزهای صادر شده از اداره کل میراث فرهنگی، ارایه خدمات مزایا و حمایت‌های بلند مدت و پیگیری بیمه خدمات درمانی متقاضیان از جمله مفاد این تفاهم نامه است.»

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: امید می‌رود با ارائه این خدمات و سایر مشوق‌های حمایتی قدم‌های مطلوبی از سوی فعالان صنایع دستی در راستای ایجاد اشتغال در این حوزه برداشته شود.

فلاحی افزود: با توجه به نامگذاری امسال به عنوان رونق تولید از ابتدای سال تاکنون اقدامات متعددی برای حمایت از هنرمندان صنایع دستی و همچنین ارایه تسهیلات به فعالان رشته‌های مختلف انجام گرفته است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.