آمادگی ۳۱۵ شعبه ثابت و سیار اخذ رای در دزفول/ کمبود تعرفه نداریم

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: ۳۱۵ شعبه اخذ رای ثابت و سیار برای ۳۴۶هزار و ۸۴۱ نفر واجد شرایط در این شهرستان آماده اخذ رای مردم هستند.

امید بن عباس سرپرست فرمانداری ویژه و رئیس حوزه انتخابیه شهرستان دزفول در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان، ۳۱۵ شعبه اخذ رای ثابت و سیار برای ۳۴۶ هزار و ۸۴۱ نفر واجد شرایط در نظر گرفته شده است.

او افزود: با همکاری اعضای هیات نظارت و اجرایی تمامی برنامه ریزی‌ها صورت گرفته، همچنین به اعضای مستقر در شعب جهت اخذ رای مردم آموزش‌های لازم داده شده و تقسیم نیرو‌های حاضر در هر شعبه نیز صورت گرفته است.

بن عباس اظهار داشت: ۳۵۰ هزار تعرفه یعنی ۱۲% بیشتر از آمار واجدین شرایط به شهرستان دزفول اختصاص یافته که همگی به صورت کاملا مناسب بین شعب تقسیم شده اند تا هیچ کمبود تعرفه‌ای در شعب احساس نشود.

این مقام مسئول تصریح کرد: به مردم این اطمینان داده می‌شود که تا به این لحظه با تمهیداتی که شورای تامین اندیشیده است هیچ مشکلی در روند امور انتخاباتی ایجاد نشده و از این پس هم در فرآیند اجرای آن نیز خللی ایجاد نخواهد شد و انتخابات در صحت و سلامت کامل اجرا خواهد شد.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول بیان داشت: از مردم تقاضا داریم که رای دادن خود را به زمان‌های پایانی موکول نکنند و در ساعات اولیه مهلت قانونی ۸ صبح تا ۶ بعدازظهر به شعب اخذ رای مراجعه نمایند.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان دزفول ادامه داد: مدارس و ادارات شهرستان دزفول در روز شنبه دایر خواهند بود، اما باتوجه به اینکه برخی از مدارس جز شعب اخذ رای هستند اگر باتوجه به شرایط ملزم به تعطیلی بودند، از طریق کمیته اطلاع رسانی به مردم اطلاع خواهیم داد.

امید بن عباس در خصوص صندوق‌های سیار اخذ رای گفت: صندوق‌های سیار نقاط استقرار تعیین شده و خاصی دارند و شئوناتی که برای آنان در نظر گرفته شده همانند شعب ثابت است.

او بیان داشت: از کلیه‌ مردم شریف و ولایتمدار شهرستان دزفول، و به ویژه جوانان رای اولی دعوت می‌کنیم تا در حماسه‌ای که سرنوشت خود را در آن تعیین می‌کنند شرکت نمایند و با حضور حداکثری خود برگ زرین دیگری در تاریخ حماسی کشور خود ثبت نمایند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.