یک مقام مسئول در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

سامانه جدید بارشی در راه است/ آسمان پایتخت ابری همراه با بارش باران

ضیاییان گفت: بعدازظهر شنبه با ورود سامانه جدید بارشی از سمت غرب شاهد بارش باران و برف در برخی مناطق کشور خواهیم‌بود.

سامانه جدید بارشی در راه است/ آسمان پایتخت ابری همراه با بارش بارانصادق ضیاییان مدیر کل مرکز پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت آب و هوای کشور اظهار کرد: امروز در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، سواحل شمالی استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز، بخش هایی از مرکز، جنوب و بتدریج شمال شرق بارش برف و باران و در مناطق جنوبی همراه با رعد و برق پیش بینی می شود.

به گفته وی، تا ظهر پنج شنبه در استان های خوزستان، ایلام و کرمانشاه در برخی ساعات وزش باد گاهی همراه با گرد و خاک‌پیش بینی می شود.

ضیاییان با اشاره به اینکه سامانه بارشی روز جمعه از کشور خارج می شود، بیان کرد: روز جمعه فعالیت سامانه بارشی محدود به شمال شرق و سواحل شرقی دریای خزر است و همواره در این مناطق موجب بارش برف و باران می شود.

این مقام مسئول از ورود سامانه جدید بارشی دیگر به کشور خبر داد و گفت: از بعدازظهر شنبه با ورود سامانه بارشی از سمت غرب در مناطقی از شمال غرب، غرب و دامنه های البرز غربی بارش پراکنده برف و باران رخ می دهد، ضمن آنکه از بعدازظهر دوشنبه با ورود سامانه بارشی فعال دیگر در غرب، دامنه های زاگرس مرکزی، غرب، مرکز و جنوب غرب بارش برف و باران رخ می دهد که شدت آن بر روی دامنه های زاگرس مرکزی و غرب کشور خواهد بود.

مدیر کل مرکز پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: از ظهر امروز تا ظهر جمعه در نیمه شرقی کشور وزش باد و در برخی نقاط شرق و جنوب شرق با گرد و خاک همراه است.

آسمان تهران بارانی است

وی در پایان درباره آخرین وضعیت آب و هوای تهران تصریح کرد: امروز آسمان تهران ابری، مه رقیق همراه با بارش باران و وزش باد احتمالی است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۰۲ اسفند ۱۳۹۸
خیلی بارون خوبی بود
انشا الله باز هم بارون بیاد
روح آدم زنده می شه با بارون
آخرین اخبار