رای دادن نماینده ولی فقیه و استاندار قزوین

نماینده ولی فقیه و استاندار قزوین با حضور در شعب اخذ رای، رای خود را به صندوق انداختند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان با حضور در مسجد امام خمینی و جمالی پور استاندار قزوین با حضور در مسجد محمد رسول الله (ص) در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کردند و آرا خود را به صندوق انداختند.

رای دادن نماینده ولی فقیه و استاندار قزوین

نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: یکی از مراحل انتقام سخت، حضور آگاهانه در عرصهٔ انتخابات است و با این حضور پرشور می‌توانیم دشمنان را به ذلت کشانده و از منطقه دور کنیم.

ردم باید نماینده‌ای را انتخاب کنند که که با شجاعت در مجلس مقابل قلدورمعابان و اجانب ایستادگی کند.

او تصریح کرد: کسانی می‌توانند در قوه مقننه تاثیرگذار باشند که مومن، متقی، شجاع، امانت‌دار و با تقوی باشد و این موضوع باید مورد توجه رای دهندگان باشد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی تاکید کرد: معیار‌های انتخاب نماینده مجلس بر اساس آرمان‌ها و معنویات نظام مقدس جمهوری اسلامی باید تعیین شود.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: همه اهمیت انتخابات را به خوبی می‌دانند و حضور پرشور مردم در ابتدای زمان رای‌گیری نشان از هوشیاری و بصیرت مردم است.

استاندار قزوین هم گفت : با حضور پرشور مردم در انتخابات یکبار دیگر حرکتی بزرگ در کشور شکل می‌گیرد و مردم با حضور در پای صندوق‌های رای سرنوشت کشور را رقم خواهند زد.

رای دادن نماینده ولی فقیه و استاندار قزوین

جمالی پور با بیان اینکه انتخابات، همیشه نقش مردم را در اداره حکومت نشان می‌دهد، اضافه کرد: باید با حضور پرشور در پای صندوق‌ها به اصلح ترین‌ها و بهترین‌ها رای دهیم تا بتوانیم در دوره آینده یک مجلس مقتدر، متعهد، عدالت محور و فساد ستیز داشته باشیم.

او اضافه کرد: مجلس متعهد و توانمند در کنار سایر قوا بار مسئولیت مهم قانون گذاری را برعهده گرفته و کمک می‌کند کشور در شرایط امروز که دشمن همه ظرفیت را برای آسیب زدن به جمهوری اسلامی بسیج کرده روی پای خود ایستاده و نظر و خواسته مردم را محقق کند.

۸۷ کاندید در استان قزوین برای راه یافتن به مجلس شورای اسلامی رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.