استاندار آذربایجان غربی گفت:مشارکت مردم در انتخابات بالاست و هر دقیقه چهارهزار رای به صندوق‌ها ریخته می‌شود که پیش‌بینی می‌شود مشارکت بالای متوسط کشوری را در استان شاهد باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،محمد مهدی شهریاری، استاندار آذربایجاغربی در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی:مشارکت مردم در انتخابات بالاست و هر دقیقه چهارهزار رای به صندوق‌ها ریخته می‌شود که پیش‌بینی می‌شود مشارکت بالای متوسط کشوری را در استان شاهد باشیم.

استاندار آذربایجاغربی  گفت: الزامی نبودن درج اثر انگشت به لحاظ رعایت موارد بهداشتی امروز صبح ابلاغ شده و به همین دلیل شاید در برخی شعبات اخذ رای اجرایی نشود؛ البته به فرمانداران و بخشداران تاکید شده که سریعا به تمام شعبات اطلاع‌رسانی کنند.

شهریاری افزود:انتخابات روند معمولی را در استان طی می‌کند و در راستای تامین امنیت انتخابات ۷ هزار و ۵۰۰ نفر از ماموران نیروی انتظامی و سپاه در شعبات اخذ رای حضور دارند.

شهریاری افزود:صندوق های اخذ رای حتی در دور افتاده‌ترین نقاط استان مستقر شده و رای‌گیری در حال انجام است.

وی گفت:به علت بارش برف در روزهای اخیر، راه دسترسی ۵۰۰ روستا مسدود بود که در ۲۴ ساعت گذشته با تلاش اکیپ‌های راهداری، نیروهای ارتش و سپاه بازگشایی و صندوق‌های اخذ رای مستقر شد.

استاندار آذربایجان غربی گفت:در حال‌حاضر راه چهار روستا مسدود است که امدادگران صندوق‌ها را با پای پیاده به محل روستا رساندند.

۴۲ هزار نفر از اعضای هئیت اجرایی، بازرسان، نمایندگان نامزدها در دو هزار و ۱۱۷ شعبه اخذ رای مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/ن م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.