انسداد دستگاه های تشخیص هویت پس از پایان زمان رای گیری

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات البرز گفت: پس از پایان زمان رای گیری دستگاه ها مسدود می شوند و امکان تشخیص هویت وجود ندارد.

انسداد دستگاه های تشخیص هویت پس از پایان زمان رای گیریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، رضا زمانی، رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان البرز گفت: پس از پایان زمان رای گیری دستگاه ها مسدود می شوند و دیگر قادر به رای گیری نخواهیم بود.

او با بیان این که ابلاغیه حذف استامپ دریافت شده است، افزود: باتوجه به مجهز بودن کلیه شعبه های أخذ رأی به دستگاه تشخیص هویت دیگر نیازی به مراحل استامپ نیست.

رئیس کمیته فناوری ستاد انتخابات البرز گفت: عوامل به تعداد کافی در شعبه های أخذ رأی مستقر هستند.

او افزود: به همراه داشتن شناسنامه و شماره ملی توسط رأی دهندگان الزامی است.

زمانی با بیان این که هم کارت ملی جدید و هم کارت ملی قدیمی قابل قبول است، گفت: رأی دهندگان ترجیحا کارت ملی هوشمند خود را به همراه بیاورند زیرا اطلاعات هویتی از طریق اسکن آن قابل انجام است.

او افزود: کاربران ما آموزش های لازم را به منظور ارائه خدمت دیده اند.

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان البرز گفت: از شهروندان محترم درخواست می شود با توجه به این که دستگاه های احراز هویتی فقط تا پایان مهلت قانونی رای دادن فعال هستند، زمان رای دادن خود را به ساعات پایانی اخذ رای موکول نکنند.

او افزود: مدیریت در زمان بندی حضور در پای صندوق های اخذ رای نکته بسیار مهمی است که امید می رود از سوی شهروندان بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.