امام جمعه بانه؛

حضور مردم در انتخابات توسعه جامعه اسلامی را به دنبال دارد

حضور آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رای و انتخاب فرد اصلح برای مجلس شورای اسلامی زمینه را برای توسعه همه جانبه جامعه اسلامی فراهم می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، ماموستا عبدالرحمان خدایی گفت: مردم مرزدار بانه با هوشیاری و آگاهی از مشکلات جامعه نماینده خود را انتخاب می‌کنند و در تصمیم گیری‌های مهم منطقه خود مشارکت می‌کنند.

او افزود: حضور آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رای و انتخاب فرد اصلح برای مجلس شورای اسلامی زمینه را برای توسعه همه جانبه جامعه اسلامی فراهم می‌کنند با توجه به شناختی که از کاندیدا‌ها دارم همه پایبند به اسلام و دیندار هستند که امیداوارم بتوانند نقش خود را به خوبی در مجلس نشان دهند.

ماموستا خدایی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در قانوگذاری‌ها و تصویب قوانین نقش اساسی دارند که امیداوارم فردی که به عنوان نماینده انتخاب می‌شود به قوانین اسلام آگاهی کامل داشته باشد و براساس قوانین دین اسلام عمل کند.

او ادامه داد: شهرستان بانه یکی از شهر‌های مرزی استان است که مردم این شهرستان مشکلات زیادی به لحاظ معیشتی دارند نماینده مردم باید به این مشکلات توجه ویژه‌ای داشته باشد و صدای رسای مردم مظلوم باشد.

امام جمعه بانه اظهار داشت: آنچه مشارکت در انتخابات را افزایش می‌دهد صداقت در رفتار نمایندگان، بیان خواسته و مشکلات مردم است که باید نمایندگان به این مهم توجه داشته باشند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.