نسخه انیمیشنی دو عنوان Overwatch Cartoon و Diablo Anime ساخته می‌شود

جدیدترین گزارش منتشر شده از دنیای گیمینگ از ساخت سخه انیمیشنی دو عنوان Overwatch Cartoon و Diablo Anime خبر می‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عناوین Diablo و Overwatc  دو مورد از بهترین بازی‌های ساخته شده هستند. گیمرهای بسیاری از اجرای این بازی لذت برده‌اند. به تازگی خبری از این بازی منتشر شده که طرفداران آن را خوشحال کرده است.

ساخت انیمیشن برای دو عنوان Diablo و Overwatch 

خبر جدید این است که نسخه‌ انیمیشن هر دو عنوان Diablo و Overwatch در دست ساخت است. نسخه انیمیشنی سری Diablo قرار است به شکل انیمه ساخته و از سرویس استریم نتفلکیس پخش شود؛ این انیمیشن تقریبا شبیه به Castlevania است.

این اطلاعات بر اساس گفته‌های نیک ون دایک، مدیر استودیوی اکتیویژن بلیزارد منتشر شده است که پیش از این به عنوان تهیه‌کننده در سری انیمیشن‌های اصلی Netflix آکادمی Skylanders حضور داشت.

مطابق توضیحات ون دایک، دیابلو در حال ساخت انیمیشنی است که "رندری به سبک انیمه" دارد و هم اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد و از طریق Netflix در سراسر جهان منتشر می‌شود. مدتی است که شایعه‌های مختلفی از این سریال در فضای مجازی منتشر شده است، اما این بار این خبر تائیدی بر بعضی از آن‌ها خواهد بود. البته از آن‌جایی که این سریال در مرحله پیش‌تولید قرار دارد می‌تواند با زمان عرضه فاصله نسبتا زیادی داشته باشد.


بیشتر بخوانید: وجود تنظیمات خاص صوتی در کنسول بعدی مایکروسافت 


نسخه انیمیشنی دو عنوان Overwatch Cartoon و Diablo Anime ساخته می‌شود

در ادامه، ون دایک اشاره می‌کند که وی "در کنار شریک خلاق خود" یک سریال انیمیشنی مبتنی بر فرنچایز Blizzard's Overwatch را تهیه و فروخته است. هیچ چیز رسمی درباره این سریال اعلام نشده و مشخص نیست که به چه کسی فروخته شده است. بازی Overwatch تاکنون انیمیشن‌های مختلفی را منتشر کرده است که از میان آن‌ها می‌توان به Overwatch 2 اشاره کرد.

شرکت اکتیویژن همچنین در حال کار بر روی فیلمی برای Call of Duty است؛ البته به تازگی اعلام شد که ساخت این فیلم برای مدتی متوقف شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار