۲۰۳ خبرنگار زنجانی انتخابات را پوشش می‌دهند

مدیرکل روابط عمومی و تشریفات استانداری زنجان گفت: از پوشش خبری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط ۲۰۳ خبرنگار و عکاس استان خبر داد.

۲۰۳ خبرنگار زنجانی انتخابات را پوشش می‌دهندبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، غلامرضا الهی سرشت امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به این که  از ۲۶ رسانه استان زنجان ۲۰۳ خبرنگار و عکاس خبری انتخابات استان زنجان را پوشش می‌دهند گفت: اطلاعیه‌های ستاد انتخابات توسط خبرنگاران و پورتال‌های استانداری، فضای مجازی و درگاه‌های رسمی به اطلاع مردم رسانده می‌شود.

او افزود: از این تعداد  خبرنگار و عکاس، ۱۴۳ نفر خبرنگاران صدا و سیما و ۴۱ نفر خبرنگار و عکاس و دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند.

مدیرکل روابط عمومی و تشریفات استانداری زنجان گفت:  خبرنگاران استان طی دو مرحله از شعب اخذ رای و شور و نشاط سیاسی مردم بازدید کرده و در همه بخش‌ها و شهرستان‌ها خبرنگاران صدا و سیما گزارش‌ها را به مردم ارائه می‌کنند.

الهی سرشت  در ادامه از افزایش میزان تولید عکس و خبر در این دوره انتخابات خبر داد و گفت: در این دوره رسانه‌ها به برگزاری بانشاط انتخابات کمک می‌کنند.

انتهای پیام /ک 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.