دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تنها مرجع اطلاع رسانی در خصوص کرونا در استان اصفهان

در نشست هماهنگی پیشگیری از ویروس کرونا مقرر شد تنها مرجع اطلاع رسانی در خصوص این بیماری در استان اصفهان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، در نشست هماهنگی پیشگیری از ویروس کرونا با حضور استاندار و تعدادی از مسوولان بهداشت و درمان همچنین مدیریت بحران و پدافند غیر عامل استان با تاکید بر اینکه تاکنون هیچگونه مورد ابتلا به کرونا در اصفهان شناسایی نشده است مقرر شد تنها مرجع اطلاع رسانی در خصوص این بیماری در این استان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان است.

در این نشست همچنین آخرین وضعیت خدمات بهداشتی، درمانی، آمادگی بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها و خدمات اورژانسی بررسی و مقرر شد کمیته‌های مختلفی از جمله کمیته اطلاع‌رسانی و آموزش با محوریت دانشگاه علوم پزشکی و همکاری همه جانبه دستگاه‌ها تشکیل شود تا آموزش‌های همگانی را به همه مردم به ویژه گروه‌های حساس و سالمندان ارائه کند.

کمیته‌های درمان و پایش، مراقبت و تشخیص هم با محوریت دانشگاه علوم پزشکی، مراقبت‌های لازم را در این استان به ویژه در محل فرودگاه‌ها، پایانه‌ها و راه آهن با همکاری مراکز بهداشت و درمان داشته باشد و سازمان آموزش و پرورش نیز در خصوص آموزش خود مراقبتی دانش آموزان و شهرداری اصفهان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در توسعه آموزش فرهنگ شهروندی تمهیدات لازم را اتخاذ کند.

همچنین نشست‌های ستاد به صورت مستمر تشکیل و آخرین وضعیت  بیماری کرونا و آمادگی‌های لازم برای مقابله با آن بررسی شود.

همچنین در خصوص آموزش‌های لازم برای تمامی کارکنان بیمارستان‌ها و ارتقا آگاهی آنان همچنین برنامه‌ریزی و هماهنگی برای آمادگی کامل مراکز بهداشتی، درمانی برای مواجهه با موارد احتمالی ابتلا به این ویروس تاکید شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.