زمان رای گیری انتخابات مجلس یازدهم در چهار حوزه انتخابیه استان بوشهر به پایان رسید.

انتخابات مجلس؛ پایان رای گیری در استان بوشهر/ شمارش آرا آغاز شدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر در گفت‎‌وگو با بخش خبری ساعت ۲۳ شبکه استانی صداوسیمای بوشهر گفت:  زمان برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه بوشهر گناوه ودیلم ساعت ۲۲، در حوزه دشتستان، و دشتی وتنگستان ساعت ۲۲:۳۰ و در حوزه دیر، کنگان، جم و عسلویه، ساعت ۲۳ پایان یافت.

خسرو دهقانی افزود: مدت زمان تمدید رای گیری با توجه به میزان حضور رای دهندگان در شعب اخذ رای صورت گرفت.

او تاکید کرد: رای دهندگانی که در شعب اخذ رای در هر یک از چهار حوزه انتخابیه حضور دارند، تا ساعت ۲۴ که زمان پایان قانونی اخذ رای است، می‌توانند رای خود را به صندوق بیندازند.

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر با اشاره به وجود ۷۲۰ شعبه اخذ رای در استان، بیان کرد: شعبه‌هایی که اخذ رای در آن‌ها به پایان رسیده می‌توانند شمارش آراء را شروع کنند.

دهقانی بدون اشاره به زمان دقیق اعلام نتایج انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: پس از پایان شمارش آرا نتایج را اعلام می‌کنیم.

او  درباره تعطیلی مدارس هم گفت: با توجه به اینکه برخی مدارس شعبه اخذ رای بودند و شمارش آراء در آن‌ها تا دیروقت ادامه دارد، همه مدارس استان در همه مقاطع فردا در نوبت صبح و عصر تعطیل خواهند بود.

استان بوشهر چهار حوزه انتخابیه و چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی  ۷۸۳ هزار و ۳۳۳ نفر در استان بوشهر واجد شرایط رای دادن بودند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.