مشارکت بیش از ۴۴ درصدی مردم استان همدان در انتخابات

رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: ۴۴/۷ درصد از واجدان شرایط رای دهی استان همدان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کردند.

مشارکت بیش از ۴۴ درصدی مردم استان همدان در انتخاباتمصطفی آزادبخت، رئیس ستاد انتخابات استان همدان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، گفت: از یک میلیون و ۴۰۴ هزار و ۷۳۰ نفر واجد شرایط رای دهی در استان همدان ۶۲۸ هزار و ۴۳۵ نفر در انتخابات این دوره شرکت کردند.

او با بیان اینکه مشارکت مردم استان در این دوره از انتخابات بیشتر از میانگین کشوری است افزود: میانگین مشارکت مردم در انتخابات مجلس یازدهم کشو ۴۱/۸ درصد بوده است.

آزادبخت ادامه داد:در حوزه انتخابیه ملایر ۳۶/۸ درصد، در حوزه انتخابیه تویسرکان ۴۷/۱ درصد ف در حوزه انتخابیه  نهاوند ۵۳/۳ درصد، در حوزه انتخابیه اسداباد ۶۱/۱ درصد، در حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ ۵۶/۶ درصد مشارکت در انتخابات داشته ایم.

او ادامه داد: مردم استان همدان با حضور در هزار ۳۸۷ شعبه اخذ رای در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضور یافتند و با توجه به استقبال آن‌ها زمان انتخابات تا ساعت ۱۱ در همه شهرستان‌ها بجز همدان و  ملایر  تمدید شد.

زمان رای گیری برای حوزه‌های انخابیه ملایر و همدان تا ساعت ۲۴ تمدید شد.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.