نبود برچسب قیمت بیشترین تخلف اصناف است

معاون نظارت، بازرسی و مبارزه با کالای قاچاق سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: نبود برچسب قیمت بیشترین تخلف اصناف این استان است.

نبود برچسب قیمت بیشترین تخلف اصناف استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، بیژن بهرامی معاون نظارت، بازرسی و مبارزه با کالای قاچاق سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: بی‌‎ توجهی واحد‌های صنفی به درج قیمت کالا‌ها و خدمات عرضه شده به مردم، مهمترین تخلف واحد‌های صنفی این استان به شمار می‌رود.

او افزود: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۵۶ هزار بازرسی از واحد‌های صنفی استان انجام شده که از این تعداد بازرسی، بیش از سه هزار تخلف به ارزش ۷۵ میلیارد ریال شناسایی شده است.

بهرامی، نبود درج قیمت را بیشترین تخلف صورت گرفته از سوی اصناف این استان بیان و اضافه کرد: گرانفروشی، کم فروشی، صدور نشدن فاکتور و بی توجهی نسبت به رعایت بهداشت محیط از دیگر تخلفات صورت گرفته از سوی واحد‌های صنفی بوده است.

او با بیان اینکه بیشترین تعداد تخلفات رعایت نشدن بهداشت محیط از سوی واحد‌های صنفی نانوایی‌ها بود ادامه داد: برای پیشگیری از این موضوع گروه‌های ویژه‌ای تشکیل شده و بر فعالیت نانوایی‌ها نظارت می‎ کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار