آموزش و پرورش استان بوشهر اعلام کرد: مدارس این استان فردا (یکشنبه چهارم اسفند) باز است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش استان بوشهر با اشاره به اظهارات وزیر آموزش و پرورش در نشست ستاد پیشگیری و کنترل بیماری کرونا گفت: آموزش و پرورش استان از سیاست های بهداشت و درمان استان تبعیت می‌کند و هرگونه اقدام لازم با توجه به نظرهای کارشناسی پزشکان آن مجموعه صورت خواهد گرفت.

مجید اجرایی رصد دقیق شرایط کرونا را برای استان مهم دانست و ادامه داد: استان بوشهر وضعیت مساعدی دارد و کلاس های درس برپا خواهد بود.

او از برگزاری نشست تخصصی شورای معاونان آموزش و پرورش استان در خصوص این بیماری خبر داد و بیان کرد: آموزش و پرورش برای اجرا کردن اقدامات لازم در مدارس تصمیم های لازم را اتخاذ خواهند کرد.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش استان بوشهر گفت: شورای تأمین استان‌ با هماهنگی وزارت بهداشت در مورد تعطیلی مدارس بایدتصمیم بگیرد و برای تعطیلی مدارس، آموزش و پرورش باید موارد را با حوزه‌های سیاسی و بهداشتی مطرح کند.

اجرایی با اشاره به وجود شایعات متعدد در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی مدارس، تصریح کرد: هرگونه تعطیلی در این خصوص از طریق پایگاه آموزش وپرورش استان و خبرگزاری ها اعلام خواهد شد.

او تاکید کرد: مدیران مدارس و روسای آموزش وپرورش موظفند همه برنامه های اردویی وجمعی، همایش ها جشنواره‌ها و مسابقات را تا اطلاع ثانوی تعطیل کنند.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش استان بوشهر از والدین خواست موارد آموزشی و پرورشی فرزندان خود را از مجاری رسمی و اداری پیگیری کنند و افزود: دانش آموزانی که بیمار هستند به مدرسه فرستاده نشوند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
parsa
۰۰:۱۰ ۰۴ اسفند ۱۳۹۸
کل ایران تعطیل ولی استان های جنوبی باید بیان