پای فلاحی به مجلس باز می شود

احمد حسین فلاحی نماینده منتخب مجلس یازدهم همدان را بهتر بشناسیم.

پای فلاحی به مجلس باز می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، احمد حسین فلاحی  با ۴۸ هزار و ۲۴۶ رای به عنوان نماینده منخب مردم همدان و فامنین در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی معرفی شد.

او تحصیلات ابتدائی را در زادگاهش در یکی از روستا‌های سربند اراک سپری و در سال ۱۳۶۷ با مدرک سیکل وارد حوزه علمیه اراک و همزمان تا دیپلم تحصیلات را  ادامه داد.

در سال ۱۳۷۲ وارد حوزه علمیه قم شد و دروس سطح را در محضر اساتیدی همچون مرحوم شیخ حسن تهرانی، موسوسی تهرانی، بیگدلی، فقیهی، آل غفور و. گذراند و در سال ۱۳۷۶ وارد درس خارج و از محضر حضرات آیات: آیت الله سبحانی، مکارم شیرازی، جوادی آملی، وحید خراسانی و سید احمد خاتمی بهره‌مند شد. 

یک دوره درس خارج اصول را از محضر آیت الله سبحانی و ۸ سال خارج فقه آیت الله مکارم و ۲ سال خارج فقه آقای خاتمی و مدتی کمتر از یک سال هم از محضر حضرات آیات جوادی آملی و وحید خراسانی بهره برد.

در سال ۷۶ همزمان با درس خارج وارد موسسه کلام اسلامی شد و دوره سطح ۴ را در آنجا سپری کردم و از محضر اساتید بزرگواری، چون آیت الله سبحانی و ربانی گلپایگانی بهره‌مند شد  با فارغ التحصیل شدن از آنجا همزمان با تدوین پایان نامه سطح ۴ دوره تخصصی مذاهب اسلامی و اهمیت اطلاعات بیشتر در سطح ۳ گذراندم و مدت دو سال بعنوان پژوهشگر با مرکز مطالعات حوزه و موسسه مذاهب و موسسه تنظیم آثار امام همکاری داشت.

با دفاع از پایان نامه در سال ۱۳۸۵ وارد دانشگاه پیام نور شد و با عضویت هیئت علمی تاکنون در استان همدان مشغول فعالیت بوده و از حوزه علمیه همدان هم در سطح حوزه مشغول تدریس است.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.