استاندار خراسان شمالی با صدور پیامی، از حضور آگاهانه و حماسه آفرین آحاد مردم استان در انتخابات دوم اسفند ماه جاری قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، متن پیام محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم سرافراز و ولایتمدار خراسان شمالی

انتخابات پرشور و سرنوشت ساز دوم اسفندماه ۱۳۹۸ که با حضور آگاهانه شما مردم پای صندوق‌های رأی رقم خورد و همانند برگ زرینی در کتاب قطور حماسه‌های ۴۰ ساله شما مردم انقلابی و وفادار می‌درخشد، فصل نوینی را در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران گشود.

این انتخابات که در اوج فشار‌های دشمنان نظام علیه ملت صبور و مقاوم ایران اسلامی، در آرامش و امنیت کامل برگزار شد، فارغ از طیف بندی‌های سیاسی رایج، یک پیروزی برای کلیت نظام جمهوری اسلامی بود که با حضور حداکثری شما مردمان دوراندیش، فشار‌ها را به بهترین شکل خنثی کرد و گوشه دیگری از ظرفیت‌های مردمسالاری دینی را در چشم جهانیان پدیدار ساخت. برای این نعمت بزرگ خدای متعال را شاکر و سپاسگزارم و از همه کسانی که با مشارکت خود در این رویداد مهم، صلابت و اقتدار کشور و نظام را بار دیگر به اثبات رساندند، قدردانی می‌کنم.

هم چنین، از عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، امنیتی و انتظامی و دیگر دست اندرکاران این انتخابات مهم که از ماه‌ها قبل، نهایت تلاش خود را برای اجرای هر چه مطلوب‌تر انتخابات و فراهم کردن شرایط مناسب برای حضور گسترده اقشار مختلف در ۸۴۰ صندوق اخذ رأی متمرکز ساخته بودند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.