توزیع ۴۰۰ هزار پاکت مهربانی در مازندران

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: ۴۰۰ هزار پاکت جشن نیکوکاری با هدف کمک به نیازمندان در مدارس مازندران توزیع می‌شود.

احمد سعادت معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه جشن نیکوکاری در روز‌های ۱۴، ۱۵ و ۱۶ اسفند به ترتیب در همه مدارس استان، پایگاه‌های کمیته امداد و میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار می‌شود، گفت: ۴۰۰ هزار پاکت جشن نیکوکاری تهیه شده با هدف کمک به نیازمندان در مدارس توزیع می‌شود.

او با بیان اینکه جشن نیکوکاری امسال با شعار عید را به خانه هایشان ببریم، همزمان با سراسر کشور در استان برگزار می‌شود، افزود: جشن نیکوکاری امسال در چهار هزار مدرسه و ۱۳۰ مرکز نیکوکاری محلات در استان و ۴۰ پایگاه کمیته امداد با شعار عید را به خانه هایشان ببریم، برگزار می‌شود.

سعادت با تقدیر از همراهی مردم نیکوکار گفت: نیکوکاران استان می‌توانند از طریق تلفن همراه با شماره گیری آنی #۰۱۱*۱*۸۸۷۷* و همچنین از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۰۳۶۱۵۴ بانک صادرات واریز و نیز با مراجعه به دفاتر کمیته امداد شهرستان‌ها کمک‌های خود را پرداخت کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران افزود: مردم مازندران در جشن نیکوکاری پارسال ۱۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به نیازمندان استان کمک کردند.

انتهای پیام/ س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.