رئیس شورای شهر تهران مطرح کرد؛

تلاش مدیریت شهری برای کنترل کرونا

امینی گفت: متاسفانه کابوس ورود کرونا به کشور به حقیقت پیوست و امروز باید تمام‌تلاش خود را برای کنترل این ویروس به کار ببندیم.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم‌امینی عضو شورای شهر که در غیبت محسن هاشمی ریاست شورای شهر تهران را بر عهده داشت پیش از دستور دویستمین جلسه علنی شورای شهر که امروز یکشنبه ۴ اسفند ماه برگزار شد، گفت: جمعه‌ای که گذشت شاهد برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کشور بودیم و باید از تمام‌کسانی که در برگزاری این انتخابات نقش داشتند تشکر کرد و هچنین برای راه یافتگان به مجلس یازدهم آرزوی توفیق داریم.

رئیس شورای شهر تهران افزود: همانگونه که اصل ۶۷ قانون اساسی به صراحت مهمترین وظایف مجلس را بیان کرده و باید بر اساس همان سند یاد آور شد که وظیفه نمایندگان مجلس گام برداشتن در مسیر اعتلای کشور و حفظ حقوق ملت است.

امینی ادامه داد: باید تامین مصالح مردم در دستور کار اعضای مجلس شورای اسلامی قرار گیرد به ویژه در این شرایط اقتصادی و سیاسی که کشور با مشکلات زیادی درگیر است.

او اظهار کرد:امیدواریم نماینده‌های منتخب در مجلس بتوانند به رسالت خود عمل کنند.

رئیس شورای شهر تهران افزود: روز هفتم اسفند ماه به نام وکیل نامگذاری شده و این هفته رو‌به تمام وکلا تبریک میگویم و باید گفت تعدادی از این وکلا نیز در مدیریت شهری حضور دارند و پیگیر حقوق مردم هستند.

امینی ادامه داد: استقلال وکلا برای دفاع از موکلان مورد توجه است.

او اظهار کرد: پنجم اسفند ماه به نام روز مهندس نامگذاری شده است و این روز را به جامعه مهندسان کشور تبریک عرض می‌کنم.

رئیس شورای شهر تهران افزود: نکته مهم دیگر نگرانی‌های موجود در حوزه شیوع ویروس کرونا در کشور بود و متاسفانه به وقوع پیوست و آمار بالایی از ابتلا مردم به این ویروس را شاهد هستیم که امیدواریم مسئولان وزارت بهداشت تمام تلاش خود را به کار ببند تا سلامت مردم تضمین شود.

امینی ادامه داد: مدیریت شهری نیز تمام تلاش خود را به کار بسته تا از این نگرانی‌ها بکاهد، زیرا حجم زیادی از مردم با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی سفر‌های درون شهری خود را انجام می‌دهند.

او اظهار کرد: شرکت شهر سالم و سازمان زیبا سازی باید به وظیفه خود در حوزه آموزش شهروندان گام بردارد و به رسالت خود عمل کند تا ما در آینده نزدیک شاهد ریشه کنی این ویروس باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار