ارسال تجهیزات ضد کرونا برای پرستاران و پزشکان به دانشگاه‌های علوم پزشکی

رئیس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران گفت: تمهیدات لازم در خصوص تامین ماسک و سایر اقلام در نظر گرفته شده است و جای هیچ نگرانی نیست.

رئیس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تامین و ارسال اقلام مورد نیاز مراکز درمانی جهت پیشگیری و مقابله با کرونا گفت: تمهیدات لازم در خصوص تامین ماسک و سایر اقلام در نظر گرفته شده است و جای هیچ نگرانی نیست.

مهدی یوسفی در خصوص اقلام ارسالی مورد نیاز مقابله با کرونا به مراکز درمانی و دانشگاه‌های علوم پزشکی اظهار کرد: بر اساس اعلام نیاز سازمان اورژانس کشور و بنابر دستور مقام عالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از هفته گذشته لوازم مصرفی توسط هیات امنا تهیه و ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه اقلام مورد نیاز ابتدا به استان‌های قم، گیلان، اراک و شیراز ارسال شده است، افزود: اقلام مصرفی ارسال شده شامل تعداد زیادی دستکش یکبار مصرف، ماسک جراحی، گان ضد آب، محلول ضد عفونی کننده، عینک(شیلد صورت)، پیش بند نایلونی، روکش کفش، لباس یک پارچه، ست ppc  و ماسک n95 بوده است.

رئیس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران افزود: کیت‌‌های محافظت فردی به دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی، ایران، مازندران، بابل، کاشان،ساوه، خمین، اراک، هرمزگان، زنجان، جهرم نیز بنابر اعلام سازمان اورژانس کشور و دستور وزیر بهداشت ارسال شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار