اعلام تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های خوزستان تا پایان هفته جاری

استاندار خوزستان از تعطیلی مدارس، مراکز آموزشی و دانشگاهی سراسر استان تا پایان هفته جاری به منظور حفظ نکات ایمنی و بهداشتی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدارس و مراکز آموزشی خوزستان بنا به دستور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان برای جلوگیری از سرایت احتمالی ویروس کرونا تعطیل اعلام شدند.

این تصمیم برای جلوگیری از آلودگی افراد به بیماری ناشی از ویروس کرونا و برای حفظ سلامت جسمی و روحی مردم اتخاذ شده است.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان گفت: در پاسخ به درخواست‌هایی که والدین و مردم استان داشتند جلسه کارشناسی سه ساعته با حضور مسئولان متولی دانشگاهی و آموزش و پرورش، سیاسی و امنیتی و ... در رابطه با مسایل مختلف استان تشکیل دادیم.

او بیان کرد: البته کارشناسان و اساتید فن استان براین باروند که هیچ مورد مثبتی از کرونا ویروس در استان مشاهده نشده و نیاز به تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها نیست.  

شریعتی اظهار داشت:، اما در پاسخ به دغدغه مردم و التهابات روانی و با توجه به بارش‌های سنگینی که از روز دوشنبه در بالا دست استان داریم مقرر شد مدارس و دانشگاه‌ها تا پایان هفته تعطیل اعلام شود و شرایط به نحوی باشد التهابات و دغدغه‌های مردم به حداقل برسد و پس از آن تصمیمات بعدی را بگیریم.

ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته (آذر/دی) از چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در این کشور به این ویروس مبتلا، و بیش از ۲ هزار نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

این بیماری قابل پیشگیری است و به راحتی و با راهکار‌های ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۰۴ اسفند ۱۳۹۸
حالا تعطیله یا نه؟؟