اخبار حوادث ۴ اسفند ۹۸؛

کشف دو محموله قاچاق در عسلویه و دشتستان

اخبار حوادث امروز یکشنبه ۴ اسفند ۹۸ را اینجا بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم ترین اخبار حوادث امروز یکشنبه ۴ اسفند ۹۸ را اینجا بخوانید.

توقیف محموله قاچاق در فرودگاه عسلویه

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه گفت: مسافر هواپیما که قصد قاچاق لوازم جانبی گوشی تلفن همراه را داشت، دستگیر شد.

سرهنگ پیمان فتاحی افزود: ماموران انتظامی در پی کسب خبر مبنی بر اینکه شخصی قصد قاچاق تجهیزات و لوازم جانبی گوشی تلفن همراه از فرودگاه عسلویه را دارد، به محل اعزام شدند.

او ادامه داد: ماموران پس از شناسایی مسافر، بار همراهش را بازرسی کردند و توانستند انواع لوازم جانبی گوشی تلفن همراه شامل ۱۰۵ عدد ساعت اَپِل (اپل واچ ) و صد عدد هندزفری کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه، ارزش کالا‌های کشف شده را هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این زمینه یک متهم دستگیر شد.

کشف محموله ۳ میلیاردی لوازم آرایشی قاچاق در دشتستان

جانشین فرمانده انتظامی استان از توقیف دو دستگاه خودرو سواری و کشف ۴۸۰ کارتن لوازم آرایشی از نوع ماسک صورت به ارزش سه میلیارد ریال در شهرستان دشتستان خبر داد.

 سرهنگ حیدر سوسنی گفت: مأموران انتظامی دشتستان پس از اطلاع از بارگیری کالای قاچاق در دو دستگاه خودرو سواری در منزلی مسکونی در شهر سعد آباد، با هماهنگی مقام قضائی از این منزل بازرسی کردند.

او عنوان کرد: در بررسی‌های صورت گرفته از دو دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ که در آن منزل بودند تعداد ۴۸۰ کارتن ماسک صورت (هرکارتن حاوی ۷ تیوپ ماسک صورت) ساخت کشور آمریکا کشف شد.

سوسنی با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده سه میلیارد ریال است، گفت: در این زمینه دو دستگاه خودرو سواری توقیف و دو نفر متهم دستگیر شدند.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.