امکان دریافت شکایات داوطلبان مازندرانی در تهران

داوطلبان مازندرانی که در خصوص روند برگزاری انتخابات شکایت دارند می‌توانند شکایت خود را به دفتر مرکزی شورای نگهبان در تهران ارائه دهند.

حجت‌الاسلام زکوی رئیس هیئت نظارت بر انتخابات مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، گفت: بر اساس قانون، شکایات داوطلبان تا دو روز پس از اعلام نتایج اخذ رای به هیئت‌های اجرایی حوزه انتخابیه مراکز و تا ۷ روز بعد از آن در جلسه مشترک هیئت های اجرایی و نظارت مطرح و رسیدگی می شود.

او با بیان اینکه این فرصت اکنون برای داوطلبان مازندرانی پایان یافت، افزود: داوطلبان می‌توانند تا ۷ روز پس از اخذ رای نیز شکایت خود را به دفتر مرکزی شورای نگهبان در تهران ارسال کنند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان مازندران گفت:شکایتی قابل رسیدگی است که مستندات لازم را داشته باشد.

حجت الاسلام زکوی با بیان اینکه نتایج اعلام شده انتخابات هنوز به تایید شورای نگهبان نرسیده و نتایج اولیه است،افزود: اگر مشخص شود که جریان انتخابات در یک یا چند شعبه از روند قانونی خود خارج شده است صندوق آن شعبه ابطال می‌شود.

او ادامه داد: چنانچه ابطال یک یا چند صندوق تاثیری در نتایج رای گیری داشته باشد دفتر مرکزی شورای نگهبان در تهران راجع به آن تصمیم‌گیری خواهد کرد.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات مازندران از داوطلبان و طرفداران آنان خواست تا پایان اعلام نتایج قطعی انتخابات بر قانون تمکین کنند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.