ضدعفونی ناوگان اتوبوسرانی درون شهری سنندج

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج در راستای پیشگیری از ابتلای همشهریان به ویروس کرونا، از شستشو و ضدعفونی کردن ناوگان اتوبوسرانی درون‌شهری سنندج خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، امیر جمشیدنژاد رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج در جمع خبرنگاران گفت: ابتلای چند نفر از هموطنانمان به ویروس کرونا و احتمال سرایت آن به دیگر استان‌ها باعث نگرانی آحاد جامعه شده است.

او بیان کرد: با توجه به هشدار‌های پزشکان مبنی احتمال آلوده‌بودن میله‌ها و صندلی اتوبوس‌ها و مترو‌ها و در راستای رفع نگرانی و پیشگیری از ابتلای شهروندان، این سازمان با خرید تجهیزات لازم تمهیدات در خصوص ضدعفونی و شستشوی کامل اتوبوس‌های فعال درون‌شهری را آغاز نمود.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: یک دستگاه کارواش سیار و سه نفر از اکیپ این سازمان هر شب بعد از اتمام فعالیت اتوبوس‌ها با استفاده از محول آب و کلر تمامی اتوبوس‌ها را ضدعفونی می‌کنند.

جمشیدنژاد افزود: هر روز صبح هم قبل از آغاز فعالیت اتوبوس‌ها تمامی میله‌ها و شیشه‌ها را با محلول ضدعفونی می‌کنیم.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج با بیان اینکه در شبانه‌روز دو مرتبه تمامی اتوبوس‌ها ضدعفونی می‌شوند، گفت: عملیات ضدعفونی کردن ناوگان اتوبوس‌رانی درون شهری تا اعلام وزارت بهداشت مبنی بر کنترل این ویروس تداوم خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.