جاودانی: کمیته انضباطی امروز پرونده دیدار سپاهان با پرسپولیس را بررسی می‌کند/ در سریع‌ترین زمان ممکن حکم می‌دهیم

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: جلسه این کمیته برای بررسی حواشی دیدار سپاهان با پرسپولیس بعد از ظهر امروز (دوشنبه) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از برگزار نشدن دیدار روز گذشته تیم های فوتبال سپاهان با پرسپولیس در هفته بیستم لیگ برتر که جنجال زیادی را در فوتبال ایران ایجاد کرده قرار است بعد از ظهر امروز (دوشنبه) جلسه کمیته انضباطی این فدراسیون برای بررسی اتفاق‌های این بازی برگزار شود.

برهمین اساس رضا جاودانی، عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ما ضمن اشاره به این موضوع بیان کرد: این جلسه بعد از ظهر امروز (دوشنبه) برگزار می‌شود و طبق قانون تا زمان انجام نشدن جلسه و صدور حکم نمی‌توانیم درباره آن صحبت کنیم. فقط می‌توانم بگویم تاکنون مدارک مان تکمیل نشده و خبر خاصی نیست. ما برای بررسی این دیدار منتظر دریافت تمام گزارش‌ها و مستندات هستیم.

او درباره احتمال احضار مسئولان تیم‌های پرسپولیس، استقلال و حتی امیر قلعه نویی به جلسه کمیته انضباطی گفت: برای بررسی دقیق پرونده این احتمال وجود دارد برای مسئولان سپاهان و پرسپولیس و هر فردی که توضیحانش نیاز باشد احضاریه صادر کنیم. البته طبق نظر اعضای کمیته انضباطی توضیحات برخی عوامل تیم‌ها را هم به صورت شفاهی در اختیار می‌گیریم.

او درباره زمان صدور حکم کمیته انضباطی گفت: ما باید ابتدا اهمیت بازی را در نظر گرفته و تمام اتفاق‌های روز گذشته را بررسی کنیم. بی شک اگر مدارک مان کامل شود به سرعت حکم مربوط به دیدار سپاهان با پرسپولیس را صادر می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۱۹ ۰۵ اسفند ۱۳۹۸
طبق قانون نتیجه باید سه بر صفر به سود پرسپولیس اعلام شود
تابلو بود که سپاهان قصد بازی نداشت.
Iran (Islamic Republic of)
اوستوراقیان
۱۱:۲۶ ۰۵ اسفند ۱۳۹۸
حتما سپاهان بازنده باید اعلام بشه
آخرین اخبار