تدابیر لازم برای ایام نوروز انجام می‌شود

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: پیش بینی‌های لازم در حوزه‌های مختلف گردشگری برای ایام نوروز در نظر گرفته شده است.

تدابیر لازم برای ایام نوروز انجام می‌شودمالمیرمدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، با اشاره به اینکه پیش بینی‌های لازم در حوزه‌های مختلف گردشگری برای ایام نوروز در نظر گرفته شده است افزود: در حال حاضر آمادگی نورزگاه هاو اماکن گردشگری در دستور کار است و برنامه‌ها و طرح‌ها در دستور کار اسیت که بزودی اعلام خواهد شد.
او بیان کرد: با توجه به اینکه نوروز یکی از مناسبت‌های ملی ما محسوب می‌شود، باید به بهترین شکل ممکن به گردشگران خدمت کنیم تا خاطرات خوبی برای میهمانان استان همدان رقم بزنیم.

مالمیر بااشاره به  اینکه به طور قطع در شرایط خاصی که کشور با ان مواجه است ملزم به رعایت تمهیدات خواهیم بود، یاد آور شد: به هیچ عنوان نمی‌خواهیم مشکلی برای شخصی به وجود آید، اما استان باید آمادگی لازم و مطلوب برای پذیرش گردشگر و خدمات رسانی در ایام تعطیلات نوروز را داشته باشد و امیدواریم شرایط به زودی به حالت عادی برگردد.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار