قدرت نرم ایران، برنامه‌های استکبار را برهم زده است

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: قدرت نرم ایران تمام برنامه‌های استکبار را بر هم زده و نگاه کشورها و مستضعفان جهان به ایران است.

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، سردار قاسم رضایی، فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی امروز در آئین تکریم و معارفه فرمانده مرزبانی استان کردستان که با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان و استاندار این استان برگزار شد، اظهار داشت: این مراسم ،آئین تکریم از مجاهدت بزرگ‌مردی‌ است که سال‌ها خالصانه در استان کردستان خدمت کرده و حضور همگی نشان از کارنامه درخشان سردار شیخی دارد که بنده بر خود می‌بالم.

او با بیان اینکه قدرت نرم ایران تمام برنامه‌های استکبار را بر هم زده است., تصریح کرد: اقتدار و عظمت ایران پیکره بزرگ‌ترین مستکبر جهان را به لرزه درآورده و با حمله موشکی سپاه قهرمان به پایگاه عین‌‌الاسد و نابودی قرارگاه‌های آنان این نوید را به همه کشورها داده که قدرت پوشالی آمریکایی‌ها, جز تار عنکبوت چیز دیگری نیست.

سردار رضایی با بیان اینکه ایران اسلامی تکیه‌گاه منطقه است, کرد: امروز آمریکایی‌ها در هیچ نقطه‌ای از دنیا حتی خود آمریکا امنیت ندارند و بنا بر فرموده مقام معظم رهبری باید برای همیشه از منطقه خارج شوند.

او در پایان سخنان خود با اشاره به وحدت و انسجام مردم در مراسم تشییع پیکر پاک شهید سلیمانی خاطرنشان کرد: حضور میلیونی مردم در پاسداشت سردار دل‌ها جای افتخار داشته و باید همواره مدافع راه و مسیر مکتب سلیمانی باشیم.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.