توزیع بیش از ۷۰۰ تن شکر مصرفی خانوار‌های مهاباد

رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان مهاباد گفت: امسال بیش از ۷۰۰ تن شکر در سطح شهرستان توزیع شده و مشکلی در تأمین شکر مورد نیاز شهرستان وجود ندارد.

جهین رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: در طول سالجاری ۷۳۰ تن شکر برای مصرف خانوار‌ها در سطح فروشگاه‌های طرح تنظیم بازار و سایر فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع و روانه بازار مصرف شده است.

او افزود: آذربایجان غربی با وجود ۵ کارخانه تولید قند و زمین زیر کشت چغندر قند در کشور یکی از قطب‌های تولید قند و شکر کشور است.

جهین اضافه کرد:طی سال جاری در مهاباد بیش از ۶۰ هزار تن چغندر قند در مزارع مهاباد به وسیله کشاورزان تولید و تحویل کارخانجات قند استان شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی گفت: به منظور اجرای برنامه‌های تنظیم بازار بیش از ۳۴ هزار و ۴۴۳ تن شکر برای مصرف عموم مردم از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی‌های مصرف استان توزیع شده است.

بابایی عنوان کرد: برای تأمین شکر مورد نیاز کشور در ایام پایانی سال نیز ۵۰ هزارتن شکر برای مصرف واحد‌های صنعتی و خانوار‌ها برای هر کدام ۲۵ هزار تن شکر تخصیص یافته است.

او تأکید کرد: مشکلی در تأمین شکر مورد نیاز استان و شهرستان‌های زیر نظر استان وجود ندارد و هرگونه افزایش خود سرانه قیمت شکر در بازار تخلف است.

او گفت: در صورت مشاهده با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهد گرفت و مردم می‌توانند هرگونه تخلف صنفی بخصوص افزایش خود سرانه قیمت‌ها را از طریق سامانه ۱۲۴ با سازمان مطرح کنند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.