نخستین سینمای روباز غرب کشور در سنندج راه اندازی می شود

مدیرعامل بهمن سبز گفت:با توجه به زیرساخت‌های موجود نخستین سینمای روباز منطقه غرب کشور در پردیس سینمایی بهمن سنندج راه اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سید مصطفی حسینی  با اشاره به ظرفیت بالای پردیس سینمایی بهمن سنندج در راستای توسعه و تقویت فعالیت‌های فرهنگی در این شهر، گفت: این سینمای روباز برای نخستین بار در منطقه غرب کشور و با ظرفیت ۴۰ صندلی تا خرداد ماه سال ۱۳۹۹ راه اندازی شده و به بهره برداری می‌رسد.

او با اشاره به راه اندازی سه سالن دیگر در پردیس سینمایی بهمن سنندج، گفت: ۲ سالن ۳۰ تا ۴۰ نفره و یک کافه سالن ۱۰۰ نفره از دیگر اقدامات در راستای توسعه پردیس سینمایی بهمن سنندج به شمار می‌رود.

مدیرعامل بهمن سبز با اشاره به این که پردیس سینمایی بهمن سنندج یکی از بهترین پردیس‌های سینمایی سطح کشور است، گفت: با راه اندازی این چهار سالن جدید پردیس سینمایی بهمن سنندج به یکی از مجهزترین و بهترین پردیس‌ها در سطح کشور با هفت سالن مجزای سینما تبدیل می‌شود.

حسینی با اشاره به اینکه صندلی‌های سالن شماره یک پردیس سینمایی بهمن سنندج نیز تا سال آینده تعویض می‌شود، گفت: در راستای ارتقا خدمات ارائه شده در پردیس سینمایی بهمن سنندج سالن‌های ۲ و ۳ این مجموعه نیز در کمترین زمان ممکن بازسازی و نوسازی می‌شوند.

او از آمادگی بهمن سبز در راستای ایجاد سالن سینما در سایر شهرستان‌های استان کردستان، عنوان کرد: مؤسسه بهمن سبز به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی آمادگی دارد تا در کنار کمک‌های مسئولان و مدیران استانی زمینه برای راه اندازی سالن سینما در سایر شهرستان‌های استان کردستان را فراهم کند.

مدیرعامل بهمن سبز افزود: خوشبختانه از صبح روز دوشنبه پنجم اسفند ماه به صورت رسمی کار بازسازی و راه‌اندازی پردیس سینمایی استقلال در شهر سقز آغاز می‌شود و انتظار داریم که این پردیس تا پایان شهریور سال ۹۹ به بهره برداری برسد.

او از آمادگی مؤسسه بهمن سبز در راستای راه اندازی سینما در سایر شهر‌های استان کردستان خبر داد و گفت: در صورتی که مسئولان استانی نیز همکاری کنند ما آمادگی داریم حداقل در ۲ شهرستان دیگر استان نیز سالن سینما راه اندازی کنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.