پایان مهلت مراسم در تالار‌های مهاباد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد گفت: به منظور پیشگیری از ویروس کرونا به تالار‌های عروسی ضرب الاجل ۲۴ ساعته داده شد.

جهین رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: از امروز دوشنبه ۵ اسفندماه مهلت ٢۴ ساعته به تالار‌های عروسی نیز داده شد و بعد از پایان مهلت تعیین شده تمام مراسمات در این تالار‌ها تا اطلاع ثانوی تعطیل می‌شود.

او با بیان اینکه در سطح شهرستان مهاباد ۱۵ تالار فعالیت می‌کنند، افزود: بازرسان واحد بازرسی و نظارت اصناف مهاباد با همکاری شبکه بهداشت و درمان از تالار‌های پذیرایی بازدید خواهند کرد.

جهین اضافه کرد: همچنین مهلت مقرر شده فعالیت در تالار‌های عروسی فردا پایان می‌یابد و به برای جلوگیری از حوادث ناگوار احتمالی، نظارت بر ایمنی تالار‌های عروسی در این شهرستان تشدید می‌شود.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان مهاباد تصریح کرد: با توجه به اینکه شهروندان زیادی از این امکان استفاده می‌کنند، لذا برای پیگیری از ویروس حاد تنفسی کرونا لازم است تا اطلاع ثانوی از فعالیت در تالار‌ها جلوگیری شود.

او گفت: نظر به توصیه‌های اکید بهداشتی در شرایط کنونی و ضرورت پیشگیری مناسب از خطر ابتلا به بیماری و به منظور صیانت از سلامت آحاد جامعه، لازم است این مکان تعطیل شود.

جهین اظهار داشت: سرکشی از تالار‌ها از فردا در این شهرستان اجرا می‌شود و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده تخلف را به سامانه ۱۲۴ اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد اطلاع دهند تا در اسرع وقت پیگیری شود.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.