دانلود Hooked Inc: Fisher Tycoon v2.8.1 – بازی محبوب ماهی‌گیری برای اندروید

بازی Hooked Inc: Fisher Tycoon v2.8.1 با استفاده از گرافیک و گیم‌پلی ساده و روان، توانسته محبوبیت بالایی به دست آورد و بیش از ۱۰ میلیون دانلود در گوگل‌پلی داشته باشد.

دانلود Hooked Inc: Fisher Tycoon v2.8.1 – بازی محبوب ماهی‌گیری برای اندرویدبه گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روز‌های بازی‌های موبایلی به محبوبیت فراوانی رسیده‌اند و به بخشی از زندگی مردم جهان تبدیل شده‌اند. اینگونه بازی‌ها در هر مکان و زمانی قابل اجرا هستند و سرگرمی بزرگی برای گیمر‌ها به حساب می‌آیند. در چند سال اخیر با افزایش قدرت سخت افزاری تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها، بازی‌های مختلف و متنوعی تولید شده‌اند که سبک‌های متفاوتی دارند و می‌توانند نظر هر نوع سلیقه‌ای را به خود جلب کنند.

بازی‌های استراتژیک برای استفاده طولانی مدت ساخته شده‌اند و به طور معمول با ساخت و ساز شهر یا مزرعه و حتی پادگان نظامی همراه‌اند و هدف آن‌ها رشد و ارتقاء سطح کاربر در بازی است. بازی‌های اکشن گیم‌پلی متفاوت و شلوغی دارند و با موسیقی هیجان‌انگیز و بعضا با گرافیک سه‌بعدی تجربه‌ای چالش‌برانگیز برای کاربران ایجاد می‌کنند.

بازی‌فکری و مسابقه‌ای و بازی‌های ساده و تفننی نیز علاقمندان خاص خود را دارند اما شاید پرطرفدارترین سبک بازی آن‌هایی است که به صورت امتیازی و رکوردزنی است که به اصطلاح اعتیادآور هستند. این بازی‌ها با گرافیک و گیم‌پلی ساده در ابتدا مراحلی ساده را پیش روی گیمر می‌گذارند که با گذر زمان سخت و سخت‌تر می‌شود.

بازی محبوب ماهی‌گیری  Hooked Inc: Fisher Tycoon نیز از این دست بازی‌ها است که توانسته در مدت کوتاهی طرفداران زیادی پیدا کند و به بیش از 10 میلیون دانلود در گوگل‌پلی برسد. در این بازی باید به دل دریا بروید و ماهی‌گیری کنید، استودیو Lion این بازی را طراحی کرده و آن را چالش‌برانگیز و جذاب می‌نامد.

در این بازی با کسب امتیازات بیشتر می‌توانید ماهی‌گیر استخدام کنید تا در نبود شما، ماهی صید کند، همچنین با کسب پول بیشتر می‌توانید امکاناتی همچون قایق بزرگ‌تر با ظرفیت بیشتر خریداری کنید و کار خود را افزایش دهید. در دریای بازی Hooked Inc: Fisher Tycoon گنج‌های پنهانی نیز وجود دارد که با کشف آن‌ها زندگی ماهی‌گیر دگرگون خواهد شد. این بازی جذاب برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS تولید شده است.

دانلود Hooked Inc: Fisher Tycoon v1.9.0 – بازی محبوب ماهی‌گیری برای اندروید

برخی از ویژگی‌ها و امکانات بازی Hooked Inc: Fisher Tycoon:

  • قابلیت ارتقاء قایق
  • قابلیت گسترش کسب و کار ماهی‌گیری
  • استخدام و مدیریت خدمه ماهی‌گیری
  • جست‌و‌جو دریا برای صید ماهی‌های نادر و خار‌ق‌العاده
  • قابلیت باز کردن آیتم‌های مختلف
  • عضویت در تورنمنت‌های چندنفره ماهی‌گیری
  • شانس برای صید گنج‌های با ارزش

بازی Hooked Inc: Fisher Tycoon تا کنون امتیاز عالی 4.7 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی استور دریافت کرده است.

تصاویری از محیط بازی Hooked Inc: Fisher Tycoon:

 
دانلود Hooked Inc: Fisher Tycoon v1.9.0 – بازی محبوب ماهی‌گیری برای اندروید دانلود Hooked Inc: Fisher Tycoon v1.9.0 – بازی محبوب ماهی‌گیری برای اندروید دانلود Hooked Inc: Fisher Tycoon v1.9.0 – بازی محبوب ماهی‌گیری برای اندروید
دانلود Hooked Inc: Fisher Tycoon v1.9.0 – بازی محبوب ماهی‌گیری برای اندروید دانلود Hooked Inc: Fisher Tycoon v1.9.0 – بازی محبوب ماهی‌گیری برای اندروید دانلود Hooked Inc: Fisher Tycoon v1.9.0 – بازی محبوب ماهی‌گیری برای اندروید       
 

 

 • دانلود و مشخصات فایل

  دانلود برای اندروید     
حجم: 58 مگابايت
نسخه: 2.8.1
نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 4.1 و بالاتر
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار