بیش‌از سه هزار عدد ماسک مخفی از داروخانه‌های زاهدان کشف شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: بیش‌از سه هزار عدد ماسک مخفی شده از داروخانه‌های زاهدان توسط گشت‌های تعزیرات حکومتی کشف شد.

بیش‌از سه هزار عدد ماسک مخفی از داروخانه‌های زاهدان کشف شدحیدر میرزایی مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار داشت: در راستای تقاضای شهروندان و به منظور استمرار نظارت بر عملکرد داروخانه‌ها، تیم‌های گشت مشترک تعزیرات حکومتی شهرستان زاهدان با همراهی نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی و سازمان صنعت معدن و تجارت از تعدادی از داروخانه‌های سطح شهر زاهدان بازدید کردند.

او گفت: هدف اصلی این بازدیدها، نظارت بر نحوه عرضه ماسک و مواد شوینده و ضد عفونی کننده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: همچنین تعدادی از داروخانه‌ها از عرضه موادشوینده و ضدعفونی کننده خودداری می‌کردند که ضمن برخورد و تشکیل پرونده در محل؛ کالا‌های احتکار شده شامل ماسک و مواد شوینده بین مردم توزیع شد.

او  بیان کرد: براساس گزارش تیم گشت مشترک کمبود و در بسیاری موارد نبود ماسک در سطح داروخانه‌ها از عمده مشکلات در این زمینه است که دلیل اصلی آن نیز احتکار کالا توسط تعدادی از داروخانه‌های سطح شهر و یا خرید بیش‌از نیاز توسط شهروندان است.

میرزایی ادامه داد: بخش اعظمی از مسوولان داروخانه‌ها انسان‌های شریف و مومن هستند و کشف ماسک احتکار شده نباید نگاه جامعه به این قشر زحمت‌کش را تحت تاثیر قرار دهد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار