مدیرکل مدیریت بحران لرستان خبر داد؛

خانه‌های در مسیر رودخانه‌ها تخلیه شدند

مدیرکل مدیریت بحران لرستان گفت: تقریباً تمام هم استانی‌هایی که در مسیر رودخانه‌ها بودند خانه‌های خود را تخلیه کرده‌اند به جز تعداد اندکی که امیدواریم هرچه سریع‌تر این کار را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  غلامرضا آقامیرزایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون برنامه‌های از پیش تعیین شده به درستی انجام شده و مردم نیز همکاری خوبی دارند که تقاضا داریم تا فردا ظهر این همکاری را داشته باشند.

وی ادامه داد: از مردم در کل شهرستان‌ها و بخش‌های استان تقاضا داریم که حتماً خودرو‌های شخصی خود را از مسیر رودخانه‌ها دور کنند اگر مردم به همین شکل همکاری داشته باشند خسارات به حداقل می‌رسد.

آقامیرزایی عنوان کرد: تاکنون همکاران امداد و نجات و پلیس‌راه از همکاری مردم راضی هستند.

مدیرکل مدیریت بحران لرستان در رابطه با حوه اطلاع رسانی به مردم در رابطه با سیل احتمالی، بیان کرد: علاوه‌بر رادیو و تلویزیون برای کلیه افرادی که در استان حضور دارند پیامک ارسال شده و همه مطلع هستند.

وی افزود: هلال احمر در مسیر کل روستا‌ها و شهر‌هایی که احتمال خطر داده نسبت به ایجاد کمپ اضطراری، تخلیه سالن‌های ورزشی و تجهیز آن‌ها با چادر و سایر امکانات اقدام کرده‌است.

آقامیرزایی اضافه کرد: تقریباً تمام هم استانی‌هایی که در مسیر رودخانه‌ها بودند کل وسایل و لوازم زندگی را از خانه‌هایشان خارج کردند تنها تعداد محدودی این اقدام را انجام ندادند که امیدواریم حتماً به هشدار‌ها توجه کرده و لوازم خانه‌ای خود را خالی کنند.

انتهای پیام/د

برچسب ها: مدیریت بحران ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار