در بسته حوادث امروز بخوانید؛

توقیف محموله قاچاق در "شاهین شهر/ دستگیری زن سارق حين سرقت

مهم‌ترین حوادث امروز ششم اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز ششم اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

توقیف محموله قاچاق در "شاهین شهر

سرهنگ" حسین بساطی" فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه اظهار داشت: ماموران واحد گشت انتظامی یکی از کلانتری‌های فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با تیزبینی و هوشمندی بالای خود یک دستگاه خودروی کامیون کشنده حامل بار لوازم خانگی قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

او با بیان اینکه راننده خودرو هیچ گونه بارنامه و مدارک معتبر قانونی برای حمل بار خود در اختیار نداشت افزود: در این عملیات ماموران طی بازرسی دقیق از خودروی مذکور ۲۰ دستگاه تلویزیون ال‌ای دی، ۲۰ دستگاه کولر گازی، یک دستگاه یخچال فریزر و یک دستگاه یخچال خارجی که همگی به صورت قاچاق تهیه شده بودند را کشف و توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: کارشناسان ارزش این محموله مکشوفه را ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال ارزیابی کردند که در این رابطه راننده و سرنشین وی دستگیر و همراه با پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
 

دستگیری زن سارق حين سرقت

سرهنگ "علی صادقی فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون اظهار داشت: در پی وقوع سرقت لباس توسط خانمی میانسال در بازار روز شهر "تیران"، و با توجه به حضور مامورین در بازار، سریعا سارق شناسایی و با همکاری مردم دستگیر و اموال سرقتی نزد وی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون اظهار داشت: سارق دستگیر شده با تشکیل پرونده قضائی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ علی صادقی خاطر نشان کرد: اعلام به موقع اخبار مشکوک به پلیس نقش بسزایی در شناسایی و دستگیری سارقان و مجرمان دارد.
 

توقیف یک دامداری با ۵۸ ماینر قاچاق در "خوروبیابانک

سرهنگ "نعمت خلیلی" فرمانده انتظامی شهرستان خوروبیابانک اظهار داشت: در پی وصول اخباری مبنی بر اینکه در یک دامدرای تعداد زیادی دستگاه ماینر وجود دارد و به صورت غیرقانونی ارز دیجیتال استخراج می‌شود بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی و آگاهی شهرستان "خوروبیابانک" قرار گرفت.

او افزود: پس از هماهنگی‌های لازم از محل بازرسی شد که ۵۸ دستگاه ماینر خارجی بدون مدارک و مجوز‌های قانونی کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری ۲ نفر در این رابطه اظهار داشت: ارزش اموال کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۴ میلیارد ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خوروبیابانک خاطر نشان کرد: پلیس با هر گونه فعالیت غیر قانونی که باعث اخلال در نظم اقتصادی کشور شود برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان و فعالیت به اینگونه افراد هرگز داده نخواهد شد.


انتهای پیام/م
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.