ساخت ۳۵۰۰ واحد مسکونی در کرانه باختری در ادامه اجرای سیاست‌های اشغالگرانه رژیم صهیونیستی

وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه اجرای سیاست‌های اشغالگرانه خود قصد دارد شرکت سازی در منطقه معالی ادومیم واقع در کرانه باختری را آغاز کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه صهیونیستی جروزالم پست، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه اجرای سیاست‌های اشغالگرانه خود قصد دارد شهرک سازی در منطقه معالی ادومیم واقع در کرانه باختری را آغاز کند.

نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس با اعلام این خبر گفته است ۳۵۰۰ واحد مسکونی در منطقه معالی ادومیم در کرانه باختری که به «ایی یک» (E۱) معروف است، می‌سازد.

گفته می‌شود رژیم صهیونیستی خانه‌های فلسطینیان در این منطقه را کاملا تخریب و آن را برای شهرک سازی آماده کرده است.

نتانیاهو گفت: ما در حال ساختن بیت المقدس و حومه بیت المقدس هستیم. من یک دستورالعمل فوری برای ساختن ۳۵۰۰ واحد مسکونی در E۱ داده ام.

آمریکا از ترس اینکه شهرک سازی در این منطقه به تمامیت ارضی کشور آینده فلسطین آسیب برساند، مانع از ساخت و ساز در منطقه معالی ادومیم شده است. مدت هاست که آمریکا و جامعه بین المللی، به ویژه اتحادیه اروپا ساخت و ساز در این منطقه را خط قرمز برای رژیم صهیونیستی قلمداد کرده اند.

نتانیاهو این اعلامیه را امروز سه شنبه در کنفرانس «بی شوا» در قدس منتشر کرد؛ مکانی که نزدیک به یک ساعت در دفاع از سابقه و فعالیت‌های خود به عنوان رئیس جناح راست سخنرانی کرد.

انتخابات ۲ مارس (۱۲ اسفند) اسرائیل سومین دوره انتخابات در یک سال اخیر خواهد بود، زیرا نتانیاهو و گانتس هیچکدام موفق به کسب اکثریت کرسی‌های کنست نشدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار