هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه، نهم اسفند ماه ساعت ۱۰ صبح با برگزاری ۶ دیدار در شهر‌های مختلف پیگیری می‌شود.

پنجشنبه////جدال حساس سپاهان و البرز در هفته نوزدهم لیگ فوتبال بانوان

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه، نهم اسفند ماه ساعت ۱۰ صبح با برگزاری ۶ دیدار در شهر‌های بوشهر، بندرانزلی، بم، سنندج، ایلام و اصفهان پیگیری می‌شود و در حساس‌ترین رقابت، تیم سپاهان اصفهان میزبان هیئت فوتبال البرز خواهد بود.

برنامه بازی‌های این هفته به شرح زیر است:

سینا بوشهر _ شهرداری سیرجان

سینا بوشهر در هفده نوزدهم میزبان شهرداری سیرجان خواهد بود. تیم بوشهر در انتهای جدول قرار دارد و باید از فرصت‌های باقی مانده تا پایان مسابقات برای کسب امتیازات بیشتری استفاده کند. در سوی دیگر تیم شهرداری سیرجان یکی از مدعیان لیگ قرار دارد که تا اینجای فصل با ۴۱ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد و برای حفظ جایگاه خود به دنبال نتیجه این بازی است.

ملوان بندرانزلی _ ذوب آهن اصفهان

تیم ملوان در دیگر بازی این هفته میزبان تیم ذوب آهن خواهد بود. این ۲ تیم وضعیت مشابهی در جدول رقابت‌ها دارند. ملوانی‌ها با ۲۰ امتیاز در جایگاه هفتم جدول قرار دارند و ذوب آهنی‌ها با ۱۸ امتیاز در رده هشتم ایستاده اند.

شهرداری بم _ آذرخش زاگرس شیراز

شهرداری بم در دیگر بازی هفته نوزدهم به مصاف زاگرس شیراز می‌رود. تیم بم بزرگترین مدعی در لیگ بانوان به شمار می‌آید و اکنون با ۵۴ امتیاز و بدون هیچ شکستی در رقابت‌های این فصل در صدر جدول قرار دارد. زاگرس شیراز کار سختی در این هفته پیش رو دارد و باید با تمام توانش در این بازی ظاهر شود. این تیم شیرازی در حال حاضر با ۱۳ امتیاز در جایگاه دهم جدول قرار دارد.

وچان کردستان _ همیاری ارومیه

وچان کردستان در این هفته از رقابت‌های فوتبال بانوان به مصاف همیاری ارومیه می‌رود. این تیم کردستانی یکی از مدعیان لیگ به شمار می‌آید که با ۴۸ امتیاز در رده دوم قرار دارد، وچانی‌ها اختلافی ۶ امتیازی در جدول با تیم صدرنشین شهرداری بم دارند. در سوی دیگر تیم همیاری ارومیه با ۱۶ امتیاز در جایگاه نهم لیگ قرار دارد و اگر بتواند سه امتیاز این دیدار را کسب کند با یک پله صعود به رده هشتم می‌رسد.

پالایش گاز ایلام _ آویسا خوزستان

پالایش گاز ایلام در دیگر بازی این هفته به مصاف آویسا خوزستان می‌رود. تیم ایلام که یکی از مدعیان لیگ به شمار می‌آید در هفته گذشته به تساوی یک بر یک مقابل زاگرس شیراز رضایت داد و اکنون با ۳۵ امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار دارد و برای رسیدن به رده چهارم جدول نیاز به کسب سه امتیاز دیگر دارد. در طرف مقابل تیم آویسا قرار گرفته است که اکنون با ۷ امتیاز در رده یازدهم لیگ ایستاده و تمام تلاشش را برای کسب بهترین نتجه در این بازی می‌کند.

سپاهان اصفهان _ هیئت فوتبال البرز

سپاهان اصفهان در حساس‌ترین دیدار این هفته میزبان نماینده البرز خواهد بود. سپاهانی‌ها که اکنون با ۳۸ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارند، تلاش زیادی برای کسب امتیاز و بازگشت به رده سوم جدول دارند. در سوی دیگر تیم هیئت البرز از بازیکنان باانگیزه‌ای تشکیل شده است که برای موفقیت تیمشان تلاش می‌کنند.


بیشتر بخوانید: ستاره‌های فوتسال بانوان در پلی آف لیگ برتر


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار