رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: پلیس با گران فروشان و احتکار کنندگان ماسک و مواد ضدعفونی برخورد می‌کند.

برخورد پلیس با سودجویان ماسک و مواد ضدعفونی / مردم  موارد را به پلیس اطلاع دهندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سرهنگ سیدنورالدین حسینی از برنامه ریزی عملیاتی پلیس در برخورد با گران فروشی و احتکار کنندگان ماسک‌های بهداشتی، مواد ضدعفونی کننده خبر داد و گفت: شهروندان در صورت داشتن هر گونه اطلاعات، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

سرهنگ حسینی افزود: پس از تائید شیوع ویروس کرونا در کشور در بررسی‌های میدانی انجام شده مشخص شد قیمت ماسک‌های بهداشتی، مواد ضدعفونی کننده و سایر تجهیزات پزشکی و بهداشتی مورد نیاز برای پیشگیری و مقابله با این ویروس به چندین برابر قیمت معمول افزایش پیدا کرده و برخی افراد سودجو اقدام به احتکار و عدم عرضه این کالا‌ها داشته اند.

او اضافه کرد: با هماهنگی‌های انجام شده برخورد قانونی و قاطع با این افراد در دستور کار پلیس قرار گرفته است و طرح عملیاتی ویژه‌ای با همکاری دیگر دستگاه‌های مسئول برای برخورد با محتکران و گران فروشی اقلام بهداشتی آغاز شده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با هشدار به هر گونه احتکار و یا گران فروشی اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم بیان کرد: مردم عزیز می‌توانند در کلیه ساعات شبانه روز هر گونه اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص از طریق تلفن ۱۱۰ برای بررسی و برخورد قانونی به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.