تمهیدات لازم برای استقبال از مسافران نوروزی در ایرانشهر اندیشیده شده است

فرماندار ایرانشهر گفت: تمام تمهیدات لازم برای استقبال و اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان توسط تمام مسوولان دست‌اندرکار اندیشیده شده است.

تمهیدات لازم برای استقبال از مسافران نوروزی در ایرانشهر اندیشیده شده استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ابوذر کوثری فرماندار ایرانشهر در نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر ایرانشهر اظهار داشت: این شهرستان به لحاظ قرارگرفتن در مسیر چابهار و در مرکز بلوچستان همه ساله در تعطیلات نوروزی میزبان شمار زیادی از هموطنان است.

او با تاکید بر فراهم کردن تمام امکانات برای استقبال از مسافران نوروزی افزود: حضور مسافران از نقاط مختلف کشور در تعطیلات نوروزی فرصت خوبی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری، توانمندی‌ها و صنایع دستی ایرانشهر است.

فرماندار ایرانشهر گفت: در این شهرستان آثار تاریخی، گردشگری، هنری و فرهنگی زیادی وجود دارد که باید برای بازدید گردشگران از این آثار برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود.

او بیان کرد: بیت رهبر معظم انقلاب، رودخانه دامن، قبرستان اسپیدژ، چشمه آبگرم بزمان، سدسرایدان، گندم زار‌های سرسبز، چشم انداز نخلستان دامن و قلعه ناصری از جمله مکان‌های دیدنی و گردشگری ایرانشهر است.

ایرانشهر از توابع سیستان و بلوچستان در ۳۳۷ کیلومتری زاهدان مرکز این استان و در مسیر ترانزیتی چابهار - میلک واقع شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار