مهدی امین گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر سمنان در ۲۴ ساعت گذشته به ۶۵ مسافر گرفتار در سیلاب و جاده‌های برفی استان سمنان امدادرسانی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهدی امین معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: شب گذشته ۳۴ نیروی عملیاتی هلال احمر استان در قالب ۹ گروه امدادی مشغول امدادرسانی به مسافران در راه مانده بودند.

او بیان کرد: ۱۱ مورد حادثه در این مدت به وقوع پیوست که شامل چهار مورد برف و کولاک، چهار مورد حادثه جاده ای، یک مورد آبگرفتگی و سیل و ۲ مورد سایر حوادث بود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان تصریح کرد: علاوه بر خدمات و امدادرسانی، ۶۵ نفر توسط این جمعیت در صحنه‌های مختلف نجات یافتند و ۶ نفر نیز به مراکز درمانی منتقل و سه نفر سرپایی درمان شدند و نیز چهار نفر اسکان داده شدند.

امین تصریح کرد: در حوادث ۲۴ ساعت گذشته، هشت آمبولانس و سه خودروی نجات برای امدادرسانی حضور داشتند.

او گفت: ۳۴ نفر در محور شهمیرزاد به فولادمحله، هشت نفر در شهر شهمیرزاد، ۲ نفر در محور فولادمحله به دامغان و یک نفر در محور سمنان به فیروزکوه از جمله نجات یافتگان در برف و کولاک شب گذشته در جاده‌های استان سمنان بود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان افزود: ارائه خدمات و امداد و نجات برای همه مسافران در استان سمنان و سایر شهروندان در جاده‌ها به صورت ۲۴ ساعته ادامه دارد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.