محمدرضا عارف در صفحه خود نوشت:

در کشور ما تمهیدات خوبی برای مقابله با کرونا در نظر گرفته شده است

رئیس فراکسیون امید و یکی از چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب، پست جدیدی درباره ویروس کرونا در اینستاگرام خود منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی است که ویروس کرونا در سراسر جهان در جال گسترش است و افراد زیادی اکنون درگیر آن هستند. این ویروس از شهر ووهان کشور چین شروع شده است. این ویروس بعد از انتشار جهانی خود سرانجام هفته گذشته به ایران رسید و ظرف مدت کوتاهی در شهر‌های مختلف را درگیر خود کرد.

در ایران اکنون افراد زیادی به این بیماری آلوده هستند که در بین آن‌ها اسامی سیاستمداران نیز به چشم می‌خورد. محمدرضا عارف، رئیس فراکسیون امید و یکی از چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب، دقایقی پیش در اینستاگرام خود پستی منتشر کرده که در آن درباره ویروس کرونا نوشته است.

او به تازگی با انتشار پستی در اینستاگرام خود از این بیماری نوشته است. محمدرضا عارف در اینستاگرام خود نوشت:

"ویروس کرونا کماکان در دنیا در حال پیش روی است و متاسفانه تعداد قربانیان این ویروس روند صعودی را طی می‌کند. در کشور ما نیز تمهیدات نسبتا خوبی برای پیشگیری و مقابله با این ویروس از سوی مسئولان در نظر گرفته شده است. ضمن قدردانی از تلاش شبانه‌روزی پزشکان و کادر درمانی برای مبارزه با ویروس کرونا و درمان بیماران، چند نکته را باید در این خصوص در نظر داشت ۱- متاسفانه اعتماد عمومی مردم به حاکمیت به دلایل مختلف از جمله عدم صداقت و شفاف بودن با افکار عمومی خدشه‌دار شده است باید ضمن درنظرگرفتن جو روانی جامعه از هرگونه پنهان‌کاری درباره بیماری کرونا پرهیز کرد. اطلاع‌رسانی به موقع، درست و شفاف و از یک منبع مشخص یکی از راه‌های جلب اعتماد عمومی است ۲- پرهیز از اظهارنظر‌های غیرکارشناسانه که باعث ملتهب شدن جو روانی جامعه می‌شود ۳- تداوم تعطیلی مراکز پرتردد بویژه مدارس و دانشگاه ها. اخبار جسته و گریخته درباره لغو تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها شنیده می‌شود ضمن هشدار به احتمال اتخاذ چنین تصمیمی از مسئولان و ستاد مدیریت و پیشگیری کرونا می‌خواهم تا زمانی که ویروس کرونا در کشور کنترل نشود از لغو تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها بپرهیزد. امید است با همکاری همه از جمله مردم و مسئولان و کمک به یکدیگر و توفیقات الهی بتوانیم از این مرحله سخت عبور کنیم.
#محمدرضا_عارف
#عارف #محمدرضاعارف"

در کشور ما تمهیدات نسبتا خوبی برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در نظر گرفته شده است
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محقق
۱۹:۳۴ ۰۸ اسفند ۱۳۹۸
خداکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۰۸ اسفند ۱۳۹۸
سلام ممنون از نظر لطفتون
Netherlands
ناشناس
۱۵:۲۷ ۰۸ اسفند ۱۳۹۸
عجب
آخرین اخبار