هیچ مورد مشکوک به کرونا در رفسنجان وجود ندارد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: تاکنون مراجعه کننده‌ای با علائم بیماری کرونا نداشته ایم و بیمارستان‌ها و مراکز درمانی آمادگی لازم را در این زمینه دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،علی اسماعیلی ندیمی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در نشست خبری با موضوع کرونا ضمن توضیح در مورد این بیماری، گفت: تاکنون مراجعه کننده‌ای با علائم بیماری کرونا نداشته ایم و بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شهرستان رفسنجان آمادگی لازم را در این زمینه دارند و آموزش‌های لازم به کارکنان داده شده است.

او افزود: اختصاص یک بخش بیست تخته به بیمارانی که بیماری عفونی دارند، تخصیص بخشی از درمانگاه سلامت به بیمارانی که با علائم تب بالا و تنگی نفس مراجعه می‌کنند، راه اندازی یک درمانگاه در شمال شهر به منظور پاسخ گویی به مردم و افرادی که مشکوک به این بیماری هستند، از جمله فعالیت‌های دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان است.

اسماعیلی ندیمی از آموزش‌های مستقیم به دهیاران و بخشداران و اطلاع رسانی از طریق انتشار اطلاعیه‌ها در فضای مجازی و نشریات گفت و در مورد آگاهی بخشی به اتباع بیگانه‌ای که در مهمان‌شهر اقامت دارند، بیان کرد: سامانه پیامکی فعال شده است و همچنین افرادی در مهمان‌شهر برای اطلاع رسانی حضوری انتخاب شده‌اند که فعالیت خود را آغاز کرده اند.

او تاکید کرد:مردم با رعایت بهداشت فردی و عمومی نقش مهمی در پیشگیری و انتقال ویروس کرونا دارند و از مردم خواست ضمن حفظ آرامش خود و دوری از نگرانی، اخبار مربوط به این بیماری را از طریق منابع معتبر پیگیری کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار